Antidepresanlar neden bırakıldığında (ve ya bir kaç gün içilmediğin de) daha fena depresyona sokar?

Prozac kullanıyorum. Resmen benim efsanem, meleğim, en yakın arkadaşım, birtaneciğim oldu.. Yani gerçekten faydasını görüyorum ve çok sevindirici. 1 hafta içemedim,çünkü bitmişti eczaneye gidemedim bir türlü. O kadar kötü oldum ki resmen ilacım lazım bana ilacım felan. Hani regl yaklaştı bir de baya kötü oldum. Obsesif hastasıyım. Çoğu insan bağımlılık yapar, hatta entryleri okuyorum hani bırakıldığında ölüm gibi bir şeydir felan diyorlar...

Bir de doktor kontrolüne gitmedim, fırsatım olmuyor. Bilginiz varsa bir kaç sorum olacaktı.

1 aydır kullanıyorum. 20 mg. Prospektüsün de 60 mg'ye çıkılabilir zamanla yazıyor. Kendim dozunu arttırsam bir zararı olur mu? En azından diyorum 20 mg değil 40 yapıyım bir halta yarasın.

Ha bir de kilo kaybı yaşayan oldu mu? Ben efsane bir şekilde kilo verdim.
Antidepresanlar neden bırakıldığında (ve ya bir kaç gün içilmediğin de) daha fena depresyona sokar?
Cevapla