Prozac kullanıyorum. Resmen benim efsanem, meleğim, en yakın arkadaşım, birtaneciğim oldu.. Yani gerçekten faydasını görüyorum ve çok sevindirici. 1 hafta içemedim,çünkü bitmişti eczaneye gidemedim bir türlü. O kadar kötü oldum ki resmen ilacım lazım bana ilacım felan. Hani regl yaklaştı bir de baya kötü oldum. Obsesif hastasıyım. Çoğu insan bağımlılık yapar, hatta entryleri okuyorum hani bırakıldığında ölüm gibi bir şeydir felan diyorlar...
Bir de doktor kontrolüne gitmedim, fırsatım olmuyor. Bilginiz varsa bir kaç sorum olacaktı.
1 aydır kullanıyorum. 20 mg. Prospektüsün de 60 mg'ye çıkılabilir zamanla yazıyor. Kendim dozunu arttırsam bir zararı olur mu? En azından diyorum 20 mg değil 40 yapıyım bir halta yarasın.
Ha bir de kilo kaybı yaşayan oldu mu? Ben efsane bir şekilde kilo verdim.
Bir de doktor kontrolüne gitmedim, fırsatım olmuyor. Bilginiz varsa bir kaç sorum olacaktı.
1 aydır kullanıyorum. 20 mg. Prospektüsün de 60 mg'ye çıkılabilir zamanla yazıyor. Kendim dozunu arttırsam bir zararı olur mu? En azından diyorum 20 mg değil 40 yapıyım bir halta yarasın.
Ha bir de kilo kaybı yaşayan oldu mu? Ben efsane bir şekilde kilo verdim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar