Ne olur saçma demeyin anlamaya çalışın yoruldum artık?

Her zaman kilolu iştahlı yiyip yiyip pisman olan bir kiz olmaktan bıktım. Beni sadece benim gibi olan anlar. Kilolu olunca kendini normal insan olarak göremiyorsun. Her zaman kilo sorunum oldu. Bir gün dank etmisti. 30 kilo verdim. Simdi ise nasıl bir salaksam 10 kiloyu geri aldim. Cok üzülüyorum kendimi yiyorum uzuntuden. Ama dayanamayip yine yiyorum kendimi kontrol edemiyorum. Artik bana bunun hayatta bir ceza olduğunu düşünmeye başladım. Lanetli olduğumu düşünmeye başladım. Artik hocaya falan mi gitsem diye düşünüyorum. Delirmek üzereyim beni anlayan bir allah kulu var mi tek bunu istiyorum nolur :(
Ne olur saçma demeyin anlamaya çalışın yoruldum artık?
Cevapla