Ağrı kesiciler adet kanamasını keser veya miktarını azaltır mı?

Ya arkadaşlar normalde benim çok adet sancım olur ilaç falan içmem genelde o ağrıyla cebelleşrim ama bu ay sancının hafifçe başladığını hisseder hissetmez majezik içtim ve sancışiddetlenmeden bitti yani sancı çekmedim ama adet kanamam normalden çok az geldi yani kanamam olmuyor her zamanki gibi.. İlaçtan dolayı mıdır bu yani adet kanamasını azaltıcı bir etkisi oluyor mu ağrı kesicilerin?
Ağrı kesiciler adet kanamasını keser veya miktarını azaltır mı?
Cevapla