Parmağım kırılmıştı kaynadı fakat kıvıramıyorum. Neden sizce?

Arkadaşlar parmağım kırılmıştı yamuk kaynadığı için ameliyat oldum aradan 2 ay geçmesine rağmen hala kıvıramıyorum. Doktorum fazla ağırlık vermiyosun zorlaman lazım dese de inancım kalmadı artık. Acaba kireçleme mi yaptı? Biz doktormuyuz nerden bilelim gibi cevaplar vermeyin lütfen burada sıkıntımı anlatıyorum size. Çevrenizde böyle bir durumda olan varmı?
Parmağım kırılmıştı kaynadı fakat kıvıramıyorum. Neden sizce?
Cevapla