2 yıldır saçkıran hastasıyım. Losyon kortizon ve her türlü alternatif tıp şeylerini denedim ama hiçbir şekilde düzelmedi. Bir öneriniz var mı?

gür saçlarım vardı artık avcumu bile doldurmayacak kadar az ve seyrek lütfen yardımcı olun
2 yıldır saçkıran hastasıyım. Losyon kortizon ve her türlü alternatif tıp şeylerini denedim ama hiçbir şekilde düzelmedi. Bir öneriniz var mı?
Cevapla