

Hormon bozukluğu var ben de o yüzden yüzümde çok kıllanma oluyor. Alsam da 1 haftada bu haldeyim biliyorum benden iğreneceksiniz ama belki yardımcı da olursunuz.
Yüzümdeki o küçük şeyler nasıl geçer? Ve kıllanma için bir öneriniz var mı?


Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
mesaj atmaktan cekiniyosun anladigim kadariyla ama seni burdan bilgilendirme istedim bir defa yandan gayet güzel duruyosun bunu takma tüyler evet biraz var ama bende doğuştan sakal gibi vardı tahlil yaptırdım hormon bozukluğu yoktu bu tuylerden lazerle kurtulabilirsin ama yüzüne Alexsandr tipi cihazla sakin yaptırma öncelikle sana sorularım şu hormon bozukluğu oldunu ne biliyon testler yaptirdin mi yasin kaç ve adetlerin düzenli mi ona göre cevaplicam ayrıca benim vucudumda da çok vardı seni bilgilendirmk isterim madem mesajdan cekiniyon buraya yorum yapabilirsnn
Vücudunuzdaki tüylerden kurtuldunuz mu acaba?
Neden iğrenelim saçmalama. Kadın doğum doktoruna git hap veriyor benim bir arkadaşımda böyleydi. O küçük şeylerde almaktan da olabilir yüzünü iyi temizlemediğin içinde. Akne onlar. Akne için temizleyiciler var araştır al bir tane
Ben bir sürü doktora gittim ilaçla olmuyor işte sadece yüzüm değil benim vucudumda tüylü. Ama oraları kimse görmüyor yüz öyle değil ki işte daha yeni aynaya baktım iğrendim kendimden suratımdan iğrendim nefret ettim
Ya canım tamam rahatsızlık sonucu böyle bir durumla karşılaşmış olabilirsin de neden kendini yerin dibine sokuyorsun ki. Yok kendinden iğreniyormuşmuş. Millet kusurlarını ötmek için doğru güneş ışığını, orantılı profilini bulmak için 1000 resim çeker. Sende en dibine gir yüzünün, böyle çek ve kendini komplekse sok. Yazık günah yahu. Güzel olmak demek illaki manken gibi fiziğe sahip olup, sivilcesiz, kılsız, pürüzsüz olmak demek değildir.
Yok tatlim niye igrenelim belli ki sorunun var zaten demissin hormon bozuklugun oldugunu tedavi ol zaten azalir onlar
Sivilceler icin de ben sudocrem kullaniyorum aslinda pisik kremi ama bir cok faydasi var internetten arastir icinde cinko var sivilce olusumunu engeller
Aldığın için daha da tüyler uzamış almak zorunda kalmış yüzün ve sonra aldıkça sivilcelenme yapıyor. Tuzlu su sür aldıktan sonra
ya da limon
Lazer epilasyona gitmelisin. ve gayet insani bir durum neden igrenelim
Canım aldığın için gözeneklerin açılıyor ve bu yüzden oluyor hormon bozukluğuna aslanpencesi iyi geliyormuş onu alıp kullanmanız tavsiye ediyorum ve imkanın varsa lazer yaptır geçmiş olsun
Lazer olabilir belki ama hormonal bozukluk varsa önce onun tedavisine bakılmalı
fakülte hastanesine git daha detaylı ilgilenip geçiriyorlar
direk lazere git kesn kıllar dışarya çıkmdgı içn onlar oluşuyor
Doktora git canım herseyin tedavisi var artık hap kullanırsın dökülür onlar
Kuzuuuı iğneli epilasyon yaptırrr kalıcı çözüm
hormon bozuklugu olabilir. lazer iyidir
Neyle alıyorsun?
Lazer denedin mi?
Lazere git
Epilasyon yaptır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar