Tecavüzü ve bıraktığı i̇zleri unutmanın bir yolu var mıdır sizce?

6 yasinda tecavüze uğramış şu an da 32 yasinda biri olarak biri bana bu yaşadığım acının daha ne kadar süreceğini ya da ne zaman biteceğini söyleyebilir mi? Unutulur mu? Mümkün mü? Sağlığım ve psikolojim alt üst olmus durumda..
Güncellemeler
+1 yıl
Gitmediğim doktor psikiyatrist psikolog kalmadi. . Sakinleştirici uyku hapi sinir haplari ile savsakliyorlar.. 7 ay gibi bir sure ruh ve sinir hastaliklari hastanesinde de tedavi gördüm. Yok yok yok.. unutulmuyorr.. gözümü her kapattığımda ayni sahne canlanıyor. Bu yuzden hic uyumuyorum geceleri.. buraya yazdım cunku sosyal hayatta bir çevrem yok. kimseyle paylaşamiyorum sorunumu korkuyorum.
Tecavüzü ve bıraktığı i̇zleri unutmanın bir yolu var mıdır sizce?
Cevapla