Birini nasıl unuturuz onun yaptıkları kötü şeyleri hatırlayarak mı?

Nasıl içimiz soğur bu asık olduğumuz kişiden. Umursamıyım istiyorum bende onun gibi icimde bitireyim istiyorum beklemeyeyim hayal kurmayayım onla istiyorum artık unutmak istiyorum nolur bi care gosterin ya. Sabahın 5 inde onu ozleyerek uyanıyorum.
Birini nasıl unuturuz onun yaptıkları kötü şeyleri hatırlayarak mı?
Cevapla