Bir insanı affettiğin halde geçmişte yaptığı şeyleri sürekli hatırlama sebebi nedir ve geçmişteki kötü şeyleri unutmanın yolu nedi?

Sevgilimle 5 senedir birlikteyiz bana karşı gecmiste çok hatası oldu aldattı çok kez hatta aldattigindz bile benim değilde diğer kızın pesinden koştu hep arada kalsa beni cepte görerek davrandı bana ama son 2 yıldır herşeyi telafi etti tüm kızları çıkardı hayatından bir dedigimi iki etmedi eline adımı kalıcı dövme yaptı ailesiyle tanıştırdı tek taş yüzük taktı parmağıma minik kızım diye davranıyor tarihimizi biyografisi de benimle herkese açık fotogrsfta paylaşıyor kısacası çok duzelldi eski kötü ortamci çocuk tamamıyla değişti ama bir kavga etsek veya beni kirsa aklıma geçmişteki yaptığı şeyler geliyor gözlerim doluyor ağlıyorum gelip onla kavga ediyorum o da geçmiş geçmişte kaldı bak ben 2 senedir sana hayatımı adadim pişmanım zaten geçmişten dolayi yüzüme vurma diyor kötü oluyorum diyor peki ben neden aşamiyorum eskileri ve bu durumdan nasıl kurtulurum sürekli geçmişi açıyorum en ufak olayda bana böyle ettin sen zaten beni onemsemiyorsun vesaire ediyorum sizce bunun sebebi nedir ve nasıl duzeltebilirim unutabilirim eskileri

Güncellemeler
1 yıl
Gecmisteki yaşadığımız üzüntüleri hatırlamamanin yolu nedir?
Bir insanı affettiğin halde geçmişte yaptığı şeyleri sürekli hatırlama sebebi nedir ve geçmişteki kötü şeyleri unutmanın yolu nedi?
Cevapla