Öksürüğü Tutmak?

arkadaşlar ben 4 haftadır yani bir aydır öksürüyorum. Ben garsonlukta staj yapıyorum yani müşterilerin önünde öksüremeyip öksürüğümü tutuyorum. tam öksürcekken öksürüğümü içime atıyorum ve gün boyunca böyle oluyor. sizce bu zararlı mı? zararlıysa ne gibi zararları var?
Öksürüğü Tutmak?
Cevapla