21 yaşındayım. 177 gibi bir boya sahibim. 180 olmak istiyorum. Mümkün mü?

Arkadaşlar merhaba. 21 yaşında 177 boyunda biriyim. Araştırmalara göre erkeklerde 24-25 e kadar sürebiliyormuş. Ve sakalların tamamen çıkması ergenliği durduruyormuş. Benim sakallarım 1 ayda azıcık çıkıyor. Kıllı bir insan da değilim. Dış görünüş itibariylede 17 gibi duruyorum. 3cm boy uzatmak için neler yapabilirim? 1 aralık da 22 yaşıma gireceğim. Yardımlarınızı bekliyorum..
21 yaşındayım. 177 gibi bir boya sahibim. 180 olmak istiyorum. Mümkün mü?
Cevapla