Yüzümün sol tarafında şişlik ve ağrı var sabahtan beri hastanelerdeyim hiç bişi cıkmadı ve baş ağrısından ölüyorum şu an sizce neden olabilir?

fualimin tam altında beze gibi bişi var yüzümde şişlikte oldu göz cevrem felaket hatta yüzümün sol taradında komple ağrı var doktorada gittim bişi cıkmadı sizce neden olabilir bu şişlik?
Yüzümün sol tarafında şişlik ve ağrı var sabahtan beri hastanelerdeyim hiç bişi cıkmadı ve baş ağrısından ölüyorum şu an sizce neden olabilir?
Cevapla