Güncellemeler
+1 yıl
00.00 de yatağa girdim hala yatamadım kıvranıp duruyorum
Iki gündür aynı sıkıntı bende de vardı hastaneye de gitmedim bugün biraz daha iyiyim hiç değilse burnum akmıyor üşüme yok titreme gitti her yerim ağrıyordu başım çok çatlayacak durumda oluyordu �yiyim çok şükür sana da geçmiş olsun
Cevap
3Cevap
Doktora görünmelisin ama sana tavsiyem 7 kere ayetel kursi bide
Havadandir mevsim degisikligi
fena halde hasta olmuşsun. üşütmüşsün.
Hava aldın belliki
Evet olabilir bugün parktaydım baya yürüdüm üşüttüm galiba
Yarın okula mi gideceksin bu durumda zor
Gecmis olaun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?