Fibromiyalji ağrılarından kurtulmanın bir yolu var mı yoksa intihar mı edeyim :) ?

Cidden dayanamıyorum artık. Fibromiyalji hastasıyım ve bildiğiniz gibi modern tıpta herhangi bir tedavisi yok. Her yerim sızlıyor, yatağa yattığım anda sırtım parçalanıyor sanki. Sırf bu meret yüzünden uyuyamıyorum. Takatim kalmadı valla. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Fibromiyalji ağrılarından kurtulmanın bir yolu var mı yoksa intihar mı edeyim :) ?
Cevapla