Haftaya çarşamba denize gideceğim sevgilimle ama maalesef fazla kiloluyum utanıyorum :( bir hafta da ne yapsak ki?

1.60 boy 66 kilo. Bacaklarım iyi ama koca göbekliyim :( haftaya çarşamba denize ggideceğim ve şunu düşündüm. Bir hafta boyunca her gün ekmeksız kahvaltı, öğlen yemeğinde ve akşam yemeğinde sadece yoğurt, üç litre su ve 45 dakika yürüyüş + 45 dk aerobik yapsam kaç kilo vveririm?
Güncellemeler
+1 yıl
Ama ben bir aydır düzenli spor ve diyet yaparak 70ten 66ya düştüm şimdi kasım yağa çevirmişim hocam vermeye başlarsın yine dedi?
Haftaya çarşamba denize gideceğim sevgilimle ama maalesef fazla kiloluyum utanıyorum :( bir hafta da ne yapsak ki?
Cevapla