https://www.elmaelma.com/erkeklere-dogum-sancisi-verilirse...-16363h.htm
Hadi bakalım bizi anlayin biraz
Ne düşünüyorsunuz videoyu izleyenler?
Hadi bakalım bizi anlayin biraz
Ne düşünüyorsunuz videoyu izleyenler?
Bayılmamışlar enteresan normal bir insanın bayılmadan dayanabileceği acı sınırından daha yüksek diye biliyordum doğum sancısını ki kadınlardaki bir hormon (adını anımsayamadım şimdi) bayılmadan dayanabilmelerini sağlıyordu. Apandisit sancısından bile fazla bir ağrı olduğunu duymuştum doğum sancısının.
Senaryo olduğu belli be. "That hurts a lot!" diyo gülüyo herif. Bari gerçekçi yapsaydınız la.
Herkes şöyle düşünüyor kadınların ağrıya dayanma kapasitesi daha fazla
Hayır öyle değil kadınlar erkeklerden çok daha narindir bu ağrıya katlanmalarının ve hatta bazen çok fazla umursamamalarının tek sebebi bu Ağrı'nın Acının sonunda Dünya'nın en güzel hediyesine kavuşacaklarını bilmeleridir
Hahahahahahah bu yabanci erkekler guluyolar sadece :D turkler olsa ananiiiiii s******* bu ne lannnnnnnnn birakin l*n beni diye bagirir hahahahaha
Aynen haahhahaj 😂😂😂
Cevap
4Cevap
kadınlar ağrılara erkeklere oranla daha fazla katlanabilir... erkeklerde kas olarak kadınlardan üstündür... bu durumda hamal olan ağır yük kaldıran bir işçi yerine kadın koyarsak nasıl olur sence? sende biraz bizi anla bebeğim
Ya bunu izledim bide erkeklerin bazilari bu sizin isiniz falan yazmis bu nedir ya biri yazmis askerlik daha zor o kadar agirlik tasiyoruz diye ahahah😂
Ya cevap bile vermedim ahahah 😂😂😂
çoğu erkeğin dayanamayacağı bir sancı ama ben kendime güveniyorum bu konuda
Bunu kanıtlama çabası niye
Kanitlanicak birsey yok görmeyenlere gostermek istedim sancının ne oldugu ortada iste gerci sunni sancı gercegi bin beter
Sen bisey yapma düzmantık ot gibi fotosentez yapmaya devam et.
İzlemistim. Bir sey diyemedim
Zor gerçekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar