Öncelikle günaydın arkadaşar nasılsınız inşallah iyi uyumuşsunuzdur falan filan. Gece uyumadan önce ellerimde bisey yoktu simdi her yerde bundan cikmis ne bu bilen varmi?
Ellerimde parmaklarımda böyle minik minik şeyler çıktı ne olabilir?
Her yıl bu mevsimde bende de oluyor. Sık olan kısımlarda hafif kaşıntı bile oluyor. 2-3 sefer krem kullanarak geçti ama yinede mevsimsel tekrarlıyor. Bence takma, 1 ay bile sürmez, derinin bahara karşı geçici bir reaksiyonu. Aynısı olmasa yazmazdım emin ol :)
Verrutol cam kucuk sisede krem ve uresal forte krem eczaneye danısıp sor oyle al nasıl kullanacagını da anlatsınlar sigil olmayan yere surersen cilde zarar veriyor
En İyi Cevaplar