her seferinde şu kıl tüy işleri için bir arastırma yaptığımda sırf reklam yapan insanlar oldgunu görüyorum. lütfen artık ne olur birileri hamam otu yağı, epilixir vs. tüyleri azaltıcı ürünler için dürüstce bir yorum yapabilir mi? Artık birileri tarafsız bir yorum yapabilir mi bu ürünler için!
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılepilosyon ve agda zamanla tuylerin azaltir yada inceltir eskisi gibi kalin cikmazlar ama zamanla..
kremler ve yaglara bende inanmiyorum ben surekli olarak ikisnide kulaniyorum son iki yilda epeyi etkisini gordum bacaklarimda azaldi ve inceldi eskidi gibi kalin cikmiyor ve alimi cok daha kolaylasti. lazer evet dogru bire bire bir cozum ama lazerinde iyi degil cunku kiz kardesim yaptirdi hamile kaldiktan sonra hormonlari degisti diye geri geldi hepsi. hormon problemleride yasiyorsan ondanda olabilir.. kremler ve yaglar bana yaramadi tam aksine daha cok cikmasina sebeb oldu. bir cilt doktoruylan gorus derim..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKesin çözüm istiyorsan iğneli epilasyonu öneririm acısı var ama tamamen kurtuluyorsun yada lazer epîlasyon ama onda da 3-4 yılda bir tekrarlaman gerekîyomuş sanırım. Ya da klasik yöntemlerden şaşmayıp ağda, epilatör vs. kullanıp ardından düzenli olarak karınca yağıyla masaj yapmanı öneririm.
00 Yorumla
+1 yılBen bu konulara hep ilahî yönden bakarım nedense.
tamam güzel bişey lazere git tüylerden kurtl ama ...
Allah'ın verdiğini beğenmemek gibi olmuyor mu bu hep düşünürüm ve ters gelir inancıma.
okey temizlik için felan ama bunu kalıcı bi şekilde yok etmek,O'nun verdiğine asi olmak değilmidir ki?
siz ne düşünüyosunuz? ben işin içinden çıkamadım345 Yorumla
Soran+1 yılAllahın verdiğini beğenmemek olayı değil bu . öğrenciyiz ve ev veya yurtta yani rahat olamadıgımız oartamlarda yasıyoruz. temiz kalabilmemz içi bu tür seyleri geciktirmek gerekiyor yoksa her eve gittiğimzde yapmaya kalksak namaz niyaz kabul olmaz o sekilde düşünürsen. daha derine inmek istemiyorum .
- +1 yıl
Bunlar birer mazeret sayılmıyor bence Allah katında.
bence de inmeyelim.herkes bildiği gibi devam :)
Soran+1 yılbunlar mazeret değil zaten bizlere emredildiği dha doğrusu önerildiği gibi yapmamız gereken seyler
- +1 yıl
"öğrenciyiz ve ev veya yurtta yani rahat olamadıgımız oartamlarda yasıyoruz. temiz kalabilmemz içi bu tür seyleri geciktirmek gerekiyor"
Bundan bahsetmiştim.
Burası askeriye değil diyecen ama yapmak istedikten sonra ne fark eder demek istiyorum örneğimde ;
askerdeyken;Hakkari-Şemdinli/Derecik üs bölgesinde 3 ay hayvanlar gibi yaşadık
insan görmedik.banyo desen kendi imkanlarımızla.1 tim gider dereden su getirirdik silahlarla
çukur eşmiştik banyo için sırf.yıkanınca çamura batardık.
Soran+1 yılorda sen namaz kılabilsen varacagın noktadan bahsetmiyorum bile ama sunu söyleyebilirim kıyaslanacak seyler değil dediğim gibi daha fazla sinir olup acık konusmak istemiyorum hayrlı geceler
- +1 yıl
mesele ne biliyomusun...
zora gelmek,gelememek olayı.
sitemli iyi dileklerin senin olsun arkadaşım.hayır gelmez öyle dilekten - +1 yıl
Sanmıyorum, çünkü o sonradan çıkan ve Allah'ın bizlere arınmamız için farz kıldığı bir şey,her hafta başı alacağına lazerle sorunu kökünden halletmenin günah olduğunu sanmıyorum, hiç sanmıyorum hem de.. Senin o dediğin kaş aldırmak kaş kaldırmak(Kadınlarda iki kaşın ortasında tüylenme varsa, onları aldırabiliyor, sonradan çıkan sakal ya da bıyıkları da aldırır) ya da hiçbir sağlık sorunu olmadığı halde bebek olmasın diye kordonları bağlatmak rahmi aldırmak gibi şeyler fıtratı bozan şeylerdir...
- +1 yıl
bence aşırı tüylenme bi hastalık ve çözümü için lazere başvurulabilir. sonuçta herkeste fazla tüylenme yok. doğuştan kör yada sakat olsan çaresini aramaz mısın, bu da öyle bişey.
- +1 yıl
sünnette olmayın ozaman
- +1 yıl
O zaman sakallarımızı da kesmememiz lazım... Top sakal, pala bıyık... Bu gibi terimlerin ortadan kalkması lazım. Çünkü Pala bıyık seviyorsak, senin mantığına göre sakallarımızı kestiğimizde Allah'ın verdiğini beğenmemeye giriyor. Bir et benini aldırırsak aynı keza... Bu dar görüşten başka bir şey değildir biraderim. Bu gibi şeylerle günahın uzaktan yakından alakası yoktur. Her insan kendini beğenmek ister, güzel görmek ister... Zaten bu yüzden herkes kuaföre, berbere gider.
- +1 yıl
Arkadaşlar tüylerinizi almanıza değil de,bir daha var olmamak üzere yok etmenizden bahsediyorum.
Var edileni yok etmek.
Temizlik yapmayın değil bu.var olanı sonsuza kadar yok etmekten bahsediyorum.
tüylerimizi temizlemek günahtır gibi algılarsanız eğer haklısınız söylediklerinizde.
beni anlamalısınız önce.
pskll özür dilerim şimdiden yazık oldu sana - +1 yıl
Bence beyinden bahseden arkadaşların da algılama problemi var.
hani bir ata sözü var ya... B.klu da haline bakmadan çamurluya gülmüş diye...aynen öyle - +1 yıl
İşte bilim bu yüzden gelişmiyor arkadaşım... Tüm ülkeler cayır cayır bilimle uğraşırken bizim Fen-Edebiyat fakültelerinde formasyonu kapattılar diye öğrenci kalmadı. Lan bilim adamı yetişmiyor ülkede. Tüm ülkeler klonlamayla uğraşıyor ama bizde "Yaratıcı sadece Allah'tır" diye klonlama günah sayılıyor. Lan hepimiz müslümanız... Bir daha hiç temizliğe gerek duyulmayacak bir malzeme çıksa, insanlar onu da kullanır. "Mikropları bir daha çıkmayacak şekilde yoketmek caiz değil." mi dicen? Kör düşünce
- +1 yıl
Sünnet olduğu için sünnet oldum.kökünden aldırmadım :)
Klonlama günah değil yani ? Yaratmaya çalışmak günah değil he ?
Farklı köpek ırklarının genlerini kullanarak yeni bi köpek ırkı ortaya çıkarıyosun mesela.sen şimdi bunu da helal görürsün.
Hepiniz laiksiniz kısaca - +1 yıl
Lan bilim zaten bir intihardır. Ama o bilim adamları kendini feda edercesine çalışmayıp, elektriği bulmayıp, televizyonu icad etmeseydi. Edison ampulu, Graham Bell telefonu bulmasaydı, ki telefon barut yardımıyla çalışıyordu ilk başlarda. Barutla oynuyordu adamlar bilim uğruna, insanlık uğruna...
Bilim dediğimiz şey sadece günahtan ibaret değildir. Dünyanın ve insanın keşfedilecek o kadar çok şeyi var ki daha...
Sen bilim olmasa, televizyon, soba olmasa, evinde böyle rahat oturabilir miydin? - +1 yıl
O senin dediğin olay başka... DNA'larla oynayarak kötü bir ırk ortaya çıkarılıyor orda. Kötülük için kullanılırsa günahtır tabi böyle şeyler...
Böyle bir şey dersek eğer robot da günahtır, caiz değildir. Çünkü insanlar icad etmiştir. Kendi kendine karar verebilen bir mekanizmadır. İnsanlığın işini kolaylaştıracak bir şeyler keşfetmek, her katta sevaptır bana göre... Klonlama iyi yönde kullanıldığı zaman bir çok kolaylık sağlar. Maden ocağına seni yollamaz da klonu yollar adam...
Soran+1 yılyaa ne sacmalıyorsununz adam gayet haklı bu tür seylerden dini yönden bakmak gerekiyo hassasiyet bu kmse elestiremez adamın hassasiyetini.. konu tamamen carpıtılıyor muhmmdn her dediğine illa birşey bulmayın yahu
- +1 yıl
KEndin çalıp kendin söylüyorsun be bilader hay Allah senden rağzı olsun.
ben bilime düşman birisi değilim ki.
Bilimi kötülemişim gibi göstermişsin.
Bilimde de Allah'ın işine karışılmaz bir canlı yaratmaya çalışmak Allah'a şirk koşmaktır.
Sen müslüman isen öyle gel.buradaki bir çok atheistlerden birisiysen cevap bile yazmayacağım çünki.
Dna da kötü ırk yaratırsa kötü iyi ırk yaratırsa iyi mi oluyor ? :D sana kıçımla gülerim kıçımla - +1 yıl
Bir şeylerin araştırılması lazım... Allah'a şirk koşmakla alakası yok bunun. Ben tabiki müslümanım ama insan zaten bir şey yaratamaz... Eti, deriyi yaratmıyor ki, yoktan var etmiyor ki... Ne alakası var şimdi bunun yaratmayla? Kötü bir ırk doğduğunda imha edilmesi lazım, bilim bunu gerektirir. Çıkıp da pitbull'lar gibi savaşta kullanılmak için yaratılırsa, yerim öyle bilimi tabiki. Ama evrende veya dünyada bir şeyler bizim araştırıp, onları bulmamızı bekliyor... Bunu sakın unutma.
- +1 yıl
Yoktan var etmeye çalışıyorlar.Ellerinden gelse bir varlık yaratmaktan çekinmezler.
ki unun için çaba sarf edilmiyor değil.
bilimi,ilimi de isl�mi sınırlar çerçevesinde yaptığın sürece sıkıntı yok
farklı bir ırk çıkarmak Allah'ın işine karışmak olur
Pitt Bull un çene kuveti kangalın aslansı kuvvetiçatal burunların koku kurtların keskin göz genlerini kullanarak ortaya canavar gibi bir köpek çıkarmak elbette ki insanoğlunun yaratmaya çalışma şeklidir.oldu olacak yoktan var etselerdi bide
Soran+1 yılbu konu cok uzadı benm sorumdasınız haddinizi bilin gidin özelden tartısın. bu yazdığın sacmalıkları okumak zorunda değilm ndasd.
- +1 yıl
Benlik bişey yok sadece cevap veriyorum kusura bakma
- +1 yıl
Ya onu bir unut... Yoktan var edemez insan. Hiçbir zaman bunun imkanı yok. Ha bazı yöntemlerle başka maddeleri altına çevirme olayı var. Ama bu da yaratma değil... İnsan zaten yoktan var edemez. Pitbull yararlı bir iş için kullanıldığında, sevgiyle beslendiğinde, küçük beyinli insanların dövüştürmek için kullanması dışında işlerde kullanıldığında çok iyi olacaktır. Seni beni karıştırarak başka bir şey elde ettiklerinde yaratmış olmazlar mesela. Senin un şeker yumurtayla pasta yapman gibi birşey.
- +1 yıl
Ya dostum yumurtayla unu karıştırdığın gibi karıştırıyosun bu yyaratılış olayını sen.
insan elbetteki birşey yaratamayacağı için insanların yaratma şekli de budur diyorum ben de sana.ve bu da aykırı bizlere.
seni bilemem.
Bilim - Siyaset - İslam üçü birlikte mükemmel birşey olur.
İslam,siyasete şimdiye dek dahil olmadığı için bu hallerdeyiz zaten
Ama artık öyle değil.Askeriye,dinsizlerden arındırılıyor
Siyaset desen ergenekon,balyoz derken temizleniyor Elhamdülillahirabbilalemin - +1 yıl
İslam siyasete karıştığı an, insanların duyguları sömürülmeye başlar, din siyasete etki ettiği için bilimin önü kesilir ve dini konulardan bir çok savaşlar çıkar. Hükümet, halkını dindar, tinerci diye ayırır, böler, parçalar. Al sana mükemmel bir şey. Çok iyi ya... Ne içiyorsun sen hakikaten?
İnsanın yaratma şekli budur olur mu lan, yaratmanın tek bir anlamı vardır. Yoktan var etmektir o da... İnsan yoktan var edemezken nasıl yaratmış sayılıyor?
Ne biçim bir at gözlüğü lan bu? - +1 yıl
bence sen imanını sorgula arkadaşım
her bilimin ucu islama çıkar.
dünyayı 700 sene yöneten Oslanlı,gücünü de islamdan almadı mı ?
Oslanlı torunlarıyız vesselam ve o yolda islamı hiç bir konuda kenara bırakamayız
bizde böyledir bu.
İnsanın fikri ne ise zikri de odur
Bayram bayram içmekten söz ettiğine göre bence sen yapıyorsun bunu - +1 yıl
Osmanlı neden gerileme dönemine girdi, bir araştır bak... Göreceksin ki diğer ülkeler barutla, silahlarla oynarken, yeni teknolojiler bulurken bizimkiler geriledi çünkü araştırmadılar.
Ne ben senin imanını sorgulayabilirim, ne sen benim imanımı sorgulayabilirsin... Tatlı tatlı tartışıyoruz şurda bozma adabını. Sen ne kadar müslümansan, ben de o kadar müslümanım en az...
Ataların araştırmadı, durakladı. Sen araştır ki önde ol... - +1 yıl
ben sorgulamadım sorgulayamam da sen kendi imanını sorgula dedim
bana araştır diyenin bana ne cevapla geldiğine bakın :))) Vallahi güldüm şaka söylemiyorum
Allah senden rağzı olsun :D
demek osmanlı araştırmadı da geri kaldı :D bence sen araştır :D
İlk denizaltı Abdülhamit Han tarafından bulunduğunu , ilk uzay bilimini Fatih Sultan Mehmet tarafından kurulduğunu,2010 da blunan buzul gezegeni de o zamanlarda Osmanlı'nın blduğunu
ve yine ilk robotu osmanlının yapıp japonlara hediye edişini - +1 yıl
ilk,yiv-set li toplar 2.Murat döneminde Osmanlı tarafından yapıldığını
Ali Bin Abbas'ın ilk kanser ameliyatını yapan kılcal damar sitemini ilk defa ortaya atan osmanlı bilim adamı olduğunu ve en büyük hekimlerden olan hipokratesin(Hipokrat) doğum olayı görüşnü kökünden yıktğını
piri reisin ilk dünya haritasını çizdğini
Ebu Kamil Şuca'nın avrupaya matematiği öğreten osmanlı alimi olduğunu
Ve daha hatırlayamayıp ansiklopediye bakmaya üşendiğim bir sürü osmanlı alimi olduğunu bilirim ben.sen?:) - +1 yıl
sen tabiki susacaksın artık.iddaa edebileceğin ne kaldı ki ?
tezlerin çürüdü çünki.
ve osmanlı izindeyiz demiştimya sana hani.
şimdi de savunma sanayimiz gelişti cayır cayır dünyanın ilk ve tek lazer güdümlü füzesi Cirit' i 11 dünya ülkesine satıyoruz şu an da da amerika da sergidedir Cirit
yine Türk mühendislerin çelikten daha dayanıklı daha hafif tank geliştirip amerika ve 9 ortadoğu ülkelerine cayır cayır sattığımızı da bil
Senin beğenmediğin zihniyet neler yapıyor bir gör laikçi - +1 yıl
Osmanlı teknoloji yüzünden gerileyip battı çöktü yıkıldı diye karşıma çıkan ilk insansın.
osmanlıdan sonra dinden uzaklaşa uzaklaşa geriledik biz.
şimdi tekrar dindar bir liderle çıkışa geçtik bak neler oldu aşağıda saydım sana.
heyy yavrum hey.
At gözlüğü diye seninkine derim ben pehh
İşte şimdi bitmiştir konu ;)
Hayırlı bayramlar :) - +1 yıl
Anladım... O yüzden sudan sebeplerden dolayı 300 küsür tankımız sınır çizgisinde savaş için bekliyor... Savaşa girecek gücümüz varken o yüzden terörü bitiremiyoruz... Senin toprakların ona buna peşkeş çekilirken gelişmiş veya gelişmemiş hiçbir şey değişmez. En çok gelişmiş olarak bırakırız başkasının eline. Dış mihraplar elini çekmeden nereye gelişiyorsun? Ben bilim adamı gelişmedi demedim. Bana ordan burdan kopyalayıp yapıştırma. Git araştır gerileme dönemini.
- +1 yıl
Sizin gibi bölücüler yüzünden böyle ayrılıklar, dargınlıklar oluyor zaten...
Bölün anasını satim, tinerci-dindar gençlik diyin... Müslüman-hristiyan diyin... Alevi-sünni diyin... Laik-şeriatçı diyin... Köküne kadar bölün. Sonra görecem ben seni. Yüzeysel baktığımızda gelişiyoruz sözde ama nerde örf adetler? Gençler neden bilinçsiz? Neden saygıdan yoksun? 5 yaşında çocuğun başını kapatıp imamhatiplere yollayan bir zihniyetin eğittiği çocuktan ne bekleyebilirsin? - +1 yıl
Bu dediğin alimler, bilim adamları o zamanlar çıkmış... Çünkü o zamanlar dine saygı vardı. Bu ülkede her dinden insan dostça yaşayabiliyordu. Başı açıklara kaşar diye bakılmıyordu. Kör bir zihniyet yoktu, herkes kendi halindeydi. O zamanlar saygı vardı... Şimdi fiştekçiler var senin gibi... Veriyorlar gazı, veriyorlar gazı. Eskiden her ırktan insan yaşardı bu ülkede, hepsi dosttu... Ne oldu sonra?
- +1 yıl
Senin başbakanın çıkıp, Kuran-ı Kerim seçmeli ders olsun diyecek... İlk okuldan verecek dersi. Ama sarkozy'nin ermenileri yüceltip Türkleri yerdiği gibi, burda da başka dinden insanlar yeriliyor, Müslümanların duyguları sömürülüyor, ayakta uyutuluyor... Senin gibi saflar da aman bu başbakan imanlı diyor. İmanı yerinde olan adam Atatürk gibi dini ayırır, alet etmez siyasete... İnsanların gözü boyanmaz dindarız biz, gelin böyle diye.
Soran+1 yılndasd din hakkındaki cahilliğin gözle görülür derecede hadi uzatma git bunları kendin gibi diplomalı cahil insanlara anlatta eğlenin biraz. hayırlı geceler.
- +1 yıl
Din sana önce düşünmeni emrediyor... Oku diyor. Öyle körü körüne herkese inan demiyor.
Her zaman derim, yine diyorum... Ne sen benim dinimi sorgulayabilirsin, ne ben senin dinini sorgulayabilirim.
Buraya sana yardımcı olmaya ve fikir alışverişinde bulunmaya geldik hepimiz. Biraz saygı, biraz hoşgörü, biraz sağduyun olsa ne için burada olduğumuzu anlayabilirdin.
Herkesin dinini kendi içinde yaşaması dileğimle... Hepinize hayırlı akşamlar, kolay gelsin. - +1 yıl
Sen burdada kendi doğrularını bize kabul ettirmeye çalışıyorsn ama dostum.
bu tartışma olmaktan çıktı sonu bucağı yok en iyisi susmak bence.
yoksa o alttaki yazdıklarında bana dağlar kadar cevap hakkı var.
ama lüzum yok anlatabildim mi ?
+1 yılEpilasyon tekniklerini deneyebilirsin. Bunun yanında vücudundaki testerteron salgısını azaltırsanda kıl ve tüy oluşumunu minimuma indirgemiş olursun...
02 Yorumla
Soran+1 yılhadi yaa ne kadar kolaymıs o öyle:)
- +1 yıl
Zorluk düzeyini bilemeyeceğim. :)))
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
15Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılHamam otu yağı gerçekten işe yarıyormuş bende kullanmaya başlayacağım ancak çok tehlikeli, araştırma yaptım çok dikkatli kullanılması gerekiyormuş. İçinde siyanür varmış zehir yani. kapalı alanda yapılması ve uzun süre solunması tehlikeliymiş. Tüylere çare evet ama dikkatli ve çabuk kullanılması şart. Yüz bölgesine kesinlikle kullanılmamalı.
13 Yorumla
Soran+1 yılanlattıgın hamam otunun kendisi canım yağında bir tehlike yok ama etki var mı bilemiyorum işte
- +1 yıl
Uyduruyorsun cunku gizlisin.
- +1 yıl
Ben genital bölgede kullandım fazla soluma kokusunu onun dışında sorun olmaz
hamam otu kullanıyorum faydasını gördüm ağda yapıp yağı ağda yaptığın bölgeye masaj yaparak yedireceksin bunu 3 4 gece tekrarla ve tüyler yeniden çıkınca tekrar ağda yap 3 4 gece yine sür çok azalıyo çıkmıyo bile
03 Yorumla- +1 yıl
şu bildiğimiz gri tozdan mı bahsediyorsun? çamur gibi yapıyorsun
Soran+1 yılyağdan bahsediyor sanırım
ben çok krem denedim ama hiçbiri bi işe yaramadı kremler yalan sadece para tuzağı. lazer epilasyon yaptırabiliyorsan yaptır yoksa paranı boşa harcama
00 Yorumlaben epilixir kullanıyorum memnunum. kimseye oranı buranı açmak zorunda değilsin. sadece ağdacıya açarsın ağdanı yaptırırsın epilixirini sürersin zamanla azalır...
00 Yorumla
+1 yılİrandan gelme karınca yumurtası yağını denedim. Bayağı işe yaradı. Şimdi aldıktan sonra limonla tuzu karıştırıp sürüyorum. Kökleri güzel yakıyo zamanla görücez bakalım.
02 Yorumla- +1 yıl
ben onu kullandım hiç faydası olmadı.
Gizli Üye(30-35)+1 yılmeraba seni çok iyi anlıyorum bende geçende bir krem spariş ettim istenmeyen tüğleri zamanla syrekleştiyor ve kalın kıllarıda inceltiyor istersen adını veririm çok pahalı bir şeyde değil ben şuanlık memnunum...
02 Yorumla
Soran+1 yılkremin adını rica edebilir miyim acaba
Cevap sahibi+1 yıltabii... ' ersağ tüy azaltıcı losyon ' bunu kullanıyorum ve işe yarıyor
adı üstünde tüy dökücü kıl dökücü değil adamlar dürüst siz saf olmayın
01 Yorumla
Soran+1 yıldökücülerden bahsetmiyoruz zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yıllazer kesin çözüm ama gücüm yetmez dersen her ağda sonrası bioder serum kullan buyuk ölçüde azalıyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılbioder e cok güvenmiyorum ben ya ablam 8 senedir kremını kullanıyor anca azaldı ve sürekli aksatmadan kullanır
Cevap sahibi+1 yılozaman karınca yumurtası yağı kullan..
+1 yılkarınca yumurtası yağını tavsiye ediyorum. Ama kimyasal olmayanını kullanmalısın..
09 Yorumla
Soran+1 yılkullandın mı
- +1 yıl
yanımda kozmetikçi bir arkadaşım var ona sordum. Müşterileri çok memnunmuş. Sana yardımcı olmak istedim.
Soran+1 yılkimyasal olmayanı nasıl temin edebilirim
- +1 yıl
nature life markasından alabilirsin..
Soran+1 yılinternetten bulma sansım var mı orjinalini
- +1 yıl
araştırırısan bulabilirsin ama görerek alman daha iyi.
Soran+1 yılpeki tesekkür ediyorumm
- +1 yıl
rica ederim.
- +1 yıl
ben kullandım hikaye. gerçek karıncaların yumurtalarıyla denemek lazım
en yakın bir lokman hekime git derdini anlat sana en uygun karışımı o verecektir onun dediklerine uy ve sabırlı ol en büyük faydayı Allah ın bize ihsan ettiği nimetlerden elde edebilirsin sadece.
00 Yorumla6 ay boyunca bioder kullan baya azaltıyo hemde bitkisel bi ürün
00 Yorumla
+1 yılSakalin cikiyorsa ciksin sakalli kizin cekiciligi baska oluyor.
01 Yorumla- +1 yıl
Ayrica neden dert yapiyorsunuz ki lisede duzenli sakal trasi yapan kiz arkadaslarim olmustu.
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç birisi kesin çözüm vermez, epilasyon en etkin olanı, oda lazer olanı değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılcanım bendede o sorun var ya bende azaltmakistiyorum araştırıyorum tek çozüm sir ağda var onu kullanacağım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbirşeyin reklamı abartılıysa bilki o üründen hayır gelmez.
02 Yorumla
Soran+1 yılabartılmadığı zamndan beri takip ediyorum ilk alacaktım ama sonra baktım heryerde reklamı var vazgectim
Cevap sahibi+1 yılparanı boş yere vermiş olursun. en iyi yöntem lazer epilasyondur
neden bu kadar sıkıntılısın ki..en çok nerende çıkan tüylere sinir oluyosun
00 Yorumla
+1 yılhamam otu diyorlar ama hiç denemedin
02 Yorumla
Soran+1 yılişte denemiiş olaydın iyiydi
- +1 yıl
saray heremlerinde denemişlerdir mutlala.
+1 yılepilasyon aleti ... lazer olmayan..
00 YorumlaSağlık konusunda 440 cevap paylaştı. Avonun tuy dokucu kremi kullanisli
00 Yorumlalazer epilasyonnnnnn gerisi yalannnnnnnnn
01 Yorumla
Soran+1 yılniye yaptırdın mı sekerim:)
+1 yıllazer yaptır. kökünden kurtul
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç birine inanma bu tüylere bir çare yok.
02 Yorumla
Soran+1 yılbir caresi olmalı lazere gidip oramı buramı insanlara acmak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılLazer bile bazen kesin çözüm değilken krem felan hiç işe yaramaz.
Gizli Üye(30-35)+1 yılkarıca yağı gözle görülür şekilde azaltıyo
00 Yorumlaepilasyondan şaşma derim sana ben
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhamam otu işe yaramıyor.
00 Yorumla
+1 yıllazer
00 Yorumla
Devamını Gör(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar