AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Tam tersi olsa sen ne yapardin? Onun da sana yazık ettiğini dusunur muydun?
ben onunla öyle de yaşardım ama o ypamadı gitti =)
Uzulmedin mi gttigi için yoksa uzulmemis gbi mi yapiyosun
üzüldüm ama gittiğine değil. gerçekten sevip sevmediğini göremediğim için üzüldüm
Her insan meyvesi olsun ister tabi bunu yadirgamam ama birini seviyosan olumlu olumsuz bütün getirileriyle sevmelisin. Seni herseyinle sevmeyen biriyle bir ömür gecirmekten kurtuldun bir nevi :) üzülme Allah büyük ne mucize olaylar var etrafta hem olmama ihmali hic yok değilmis tedaviylede olsa umarım seninde bir çocuğun olur.
inşallah dostum =)
Hic onemli degil. Cocuk olmus ya da olmamis. Olsa iyi olr ama olmasa da olur.
Kedi besleriz evimizde o da evladimiz gibi olur. Ben hep boyle hayal ettim..
Güzel hayaller
Seviyorsam sorun yapmam eger cocuk istiyorsakta yetimhanelerde aileye ihtiyac bir suru cocuk var ordan evlat ediniriz esimle ama tabi ben ya da o basta saklarsa biraz sorun olur hayal kirikligi falan :D
Sonuçta insan sevdigi icin evlenir. İsteyen seni her turlu kabul eder de zaten yazdigindan anladigim kadariyla öyle bir sıkıntı yasamazsin. Hic olmadi ameliyatla acıp bakiyorlar. Bir tanecik bile hücre bulsalar yetiyor.
hadi bakalım inşallah olur =)
Kişiden kişiye değişen bir durum.
Ama zaten tıpta neredeyse herşeyin tedavisi mümkün.
Canı verende Allah, alacak olanda Allah.. O yüzden bol bol dua et kardeşim.
ediyorum kardeşim
Bende sana dua edeceğim inşallah tıpkı senin gibi yakışıklı bir oğlun olur. :)
=) inşallah. birde doğuracak bir eş bulsam iyi olacak. benimki ayrıldı benden =))
Bu yüzden mi :O
Bu yüzden =)
Kişiden kişiye değişir demiştim. Ne diyelim allah yolunu açık etsetsin. Aranizdaki sevgiyi bilmiyorum ama benim için sevmek bu sebepten ayrılacak kadar basit değil. Kaldı ki doktor çocuğunuz olmayacak dememiş
Amaan. salla gitsin. o şu an kendi çocuğu olup olmayacağını bilmiyor. belki o komple kısırdır? =) olabilir bunlar =) ben buyum kabul edenin başımın üstünde yeri var
Aynen öyle. Beni yanlış anlama şimdi birşey anlatacağım ama bunu sana moral vermek için falan söylemiyorum. Çünkü morala ihtiyacın olan bir durum yok ortada. Bu konuda bir anlaşalım olur mu :))
Yaşadığım şehirde ablam ve abim kadar çok sevdiğim bir çift var. Ben ortaokuldayken evlendiler ve geçen yıla kadar çocukları olmadı. Bir kaç yıl çocukları olmayınca doktora gittiler ve adamın eşi kısırdı. Kadın çok üzülüyordu çocuğunun olmamasına ama eşi ona o kadar sahip çıktı ki belki de çoğu erkeğin yapamayacağı sabrı gösterdi. Yıllar sonra bir kızları oldu adını da hasret koydular galiba. Yılların 'hasreti.. Sonuç olarak şimdi daha da mutlular. Bunlar hikaye değil eminim herkesin vardır çevresinde yıllar sonra olan sevimli bir 'hasreti :)
Benim oğlum maça gidelim beraber başka bişey istemem =)
Çocuğunun odası da tuttuğunuz takıma göre döşeli olsun :D
GALATASARAY lı olacak benim aslanım
İnşallah :)
maşallah =) foton iyiymiş
Teşekkür ettim ;)
rica etttimmmm =)
Herşeyin bir çaresi var tedavi olursun, bu kadar takma kafana
inşallah
sorun çıkarmaz galiba ama içinde hep bir hamilelik duygusunu taşıyacak hayal kırıklığına uğrar
Benim sevgilim inşallah kısırdır =)
Sende sıkma canını bir sürü yöntem var çocuk sahibi olabilmen için...
Umursuycagini sanmiyorum zaten senin seven öyle kabul eder en basindan merak etme sen :))
ben çok çocuk seven biri olarak söylüyorum ki eğer eşiniz olaca olan sizi çok sevdiyse bulunur bir çaresi, tüp bebek olayı boşuna yok. Kimseye yazık olmaz, hem doğurup giden de çokken yenilerini dünyaya getirmeye de çok gerek yok diye de düşünebilir, olmadı evlat edinirsiniz
Niçin kıza yazık edesin ki seni seviyorsa zaten bunu bir problem olarak görmeyecektir. Tedavisi falan var yani o kadar da dert etme. Olmadı çocuk sahiplenirsiniz ki bunda çok iyi bir şey
Olabilir
Eğer gerçekten sevmişsem evlenirdim asla onun yüzüne bunu vurmaz evlatlık alırdım onu büyütürdük birlikte..
bravo
Çok çocuk sahibi olmak isteyen biri olarak yazdım seven her kadında böyle düsünür sanıyorum. Sen kötüyü düsünüp çagırma iyi düsün Allah'ım hayırlı evlatlar nasip eder insallah
teşekkürler güzel kadın =) allah sana da bağışlasın
Teşekkür ederim :)
%7 de bir ihtimal her zaman umut vardır ama evleneceğin kız bunu bilmeli bile bile evlenirse sorun yok kabullenmiştir zaten böyle bir ihtimali
ne önemi var sevdiginse yanimdaysa çocuğum olmasa ne olucak. evlatlik alirim.
Güzel düşünce
sorun değil evlat edinirim aynı şey benim başıma gelebilirdi sonuçta
Sorun olmaz lakin bunu evleneceğin kadına en başından söylemen gerek ve kendini her duruma hazırlaman gerek
tabiki
ben de katılıyorum
of off
Sıkma canını her güzelin bir kusru vardır..
Yani eger cocugun olmazsa kiza harbiden yazik olur. Ama ona soyle durumu kabul ederse evlen. O zaman problem olmaz heralde.
Evlenmicem kimseyi yakmak istemiyorum. Tek başıma yaşayabilirim.
Hayir ya ne alaka hem kesin olarak kisir degilsin ki. Belki cocugu olan bir kadini seversin. Mutlu mesut yasarsiniz. Pozitif ol.
hiç gerek yok bir kızın mutluluğunu şansa bırakamam. kendi kendime mutsuz olurum daha iyi
Hayirlisi neyse o olur insallah
öyle tabi
ben o kızın yerinde olsam zil takar oynarım bir ömür boyu doğum kontrol hapı kullanmak zorunda kalmamak... aww yess
seviyorsam ve oda beni seviyorsa umursamam sonuçta anasız babasız bir çok çocuk onlara aile olmakta annelik babaklık duygusunu yaşatır insana.
Azda olsa bir ihtimal varmış. Hiç içini sıkma tamam mı :) can çıkmadıkça umut kesilmezmiş ayrıca seni gerçekten seven her halinle kabul eder sen hiç merak etme :))
Yoo öyle biri
seni seven kız böylede sever evlatlık alırsınız ya da tüp bebek yöntemleri var takma seni severse çok çıkar yol var umarım bukadar zorluk için kaçıp gitmez
Gitti
dert etme. her şeyin bir çözümü vardır. seninle olan kişi eğer gerçekten seviyorsa seni, bunu asla problem etmeyecektir. mutlaka bulursunuz bir yolunu.
inşallah
onu ne ıcın sevdın dıye sorarım sana... kalbı ıcın yuregı ıcınn dostlugu arkadaslıgı ıcın degılmı neden ınanmıyorsun %7 lık kısmına o vakıtt seven ınsan herseyı ıle sevmezmı yooksa? :)
bu konuşmanın üstüne ben o %7 yi tuttururm :D
güzel düşünn güzel şeyler olsun o senden daha çok üzülüyordur emınımm düşünsene bide o kısı acısından sen ınnan ona kendıne onuda ınandır ;)
evet çok üzülüyor ayrıldı benden onun için =))
sen bırakma onu hergun ara sor :) onu her halı ıle kabul ettıgını sevdıgınıı soyle
Çocuğu olmayacak olan beni. sen konuyu çok yanlış anladın teyze =)
amaann hatlar karıstıı o vakıtt senn :D dedıklerımm tamm turr ona aktarr :D uzulmeyınn gencler :D
Bide kendime DeliZekalı diyorum :D :D
odurumm bendede oluyorr gençç :D
Hep xper etkileri bunar :D
yokk be :) ben onları pek takmıyorumm
tamam o zaman madem öyle diyosun =)
Bazilari cocuk yapmak istemez cocugu olsun hic istemez. Bence uzulme yani.
Olurmu öyle. Ben oğlumla maça gitmek istiyorum :(
İnsallah olur. Allah tan umid kesilmez. Ama olmassa da vardir bir hayri. Evlatlik edinmek bence cok guzel bir davranis. İnsallah ilerde esimde isterse ben bir cocugumun oyle olmasini isterim
Seviyosa sorun etmez bn etmem yani ama kisiye göre değişir anne olma arzusu varsa yazik olur
Sorun etti gitti
Çok seviyorum be ben onu. Ne bileyim, Allah'tan ümit kesilmez. En olmadı, evlat edinmek için uğraşırız.
Seni gercekten seviyorsa bir yolu bulunur hem imkansiz degilmis zaten o yuzden durduk yere bunalima sokma kendini
Bence sevgilin varsa eğer söylemelisin sonuçta senin yapabilceğin bişi değil ve tıp gayet galişti o oranla bile olunur. Zaten seviyorsa bu sorunu birlikte çözmek ister.
ya Allah korusun da sevdiğimin böyle bir sorunu olsa onu bırakmazdım çocuk çok seviyorum ama eşimi daha çok seveceğimden eminim.. sadece eşim kendini suçlar diye üzülürdüm bir de ikimizden bir canlı olmayacağı için..
Eğer seni seviyosa hiç bişeyine bakmaz emin ol. Evlatlık falan alırsınız. Hem çocuk da çok erken bence. D Hem gerek de yok çocuğa. D
böyle konuşan kızı alır kaçırırır evlenirim bak :D
Henüz çok gencim :DBelki daha sonra :D
tamam bikaç sene sonra bu konuyu konusalım bul beni genç :D
Tamam :D Sende evlenme o zamana kadar. D
tamam evlenmem bekliyorum çok bekletme bak :D