Arkadaşlar 21 yaşında tip 1 diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum?

arkadaşlar 21 yaşında tip 1 diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum ve karın bölgemde yağlanmalar meydana geldiği için göbekli bir bayanım bu durumda çok sıkılmaya başladım diyetisyenler şeker hastası olduğum için zayıflama diyeti yaptırmıyolar nolur yardımcı olun çok bunaldım yaz geliyo ve kendimi hiç beğenmiiyorum.
Arkadaşlar 21 yaşında tip 1 diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum?
Cevapla