Yarın ameliyata gireceğim, dualarınızı eksik etmeyin. Hiç ameliyat oldunuz mu? Ne ameliyatı oldunuz?

sabah ameliyat olacağım, artık tıp çok ilerledi ama insan yine de düşünmeden edemiyor arkadaşlar.

dualarınızı eksik etmeyin.

soru başlıktaki gibi,

Hiç ameliyat oldunuz mu? Olduysanız ne ameliyatı oldunuz?

cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Ameliyatım güzel geçti,
Elektrik kesintisini büyük şans atlattım, etkilendim ama şükür ameliyat sonrasındaydı.
Velhasılıkelam iyiyim şükür. Yarın yürüyüşler başlayacak.
Herkese güzel dilekleri için teşekkürler :)
Yarın ameliyata gireceğim, dualarınızı eksik etmeyin. Hiç ameliyat oldunuz mu? Ne ameliyatı oldunuz?
Cevapla