Gözlük çerçevesini değiştirirler mi? Ve etrafı bir tuhaf görüyorum yeni gözlükle neden?

Numaralı gözlük kullanıyorum eski gözlüğüm kemik gözlük çok rahat kullanıyorum ve iyi görüyorum. Muayene oldum 1 numara artmış gözlerim yine iyi görüyorum ama camlarda mı sıkıntı var yoksa doktor mu yanlış gözlük yazdı yoksa alışamadım mı bilmiyorum çok tuhaf görüyorum etrafı derin gibi görüyorum normal mi bu?

Onun dışında yeni gözlük aldım ama biraz dar gibi sapları kulaklarımı acıtıyo oda kemik gözlüğün biraz incesi ve çokta pahalıya aldım 380 tl sizce değiştirirler mi bu çerçeveyi para almazlar değil mi 380 tlye başka gözlük alsam ordan?
Gözlük çerçevesini değiştirirler mi? Ve etrafı bir tuhaf görüyorum yeni gözlükle neden?
Cevapla