Numaralı gözlük kullanıyorum eski gözlüğüm kemik gözlük çok rahat kullanıyorum ve iyi görüyorum. Muayene oldum 1 numara artmış gözlerim yine iyi görüyorum ama camlarda mı sıkıntı var yoksa doktor mu yanlış gözlük yazdı yoksa alışamadım mı bilmiyorum çok tuhaf görüyorum etrafı derin gibi görüyorum normal mi bu?
Onun dışında yeni gözlük aldım ama biraz dar gibi sapları kulaklarımı acıtıyo oda kemik gözlüğün biraz incesi ve çokta pahalıya aldım 380 tl sizce değiştirirler mi bu çerçeveyi para almazlar değil mi 380 tlye başka gözlük alsam ordan?
Onun dışında yeni gözlük aldım ama biraz dar gibi sapları kulaklarımı acıtıyo oda kemik gözlüğün biraz incesi ve çokta pahalıya aldım 380 tl sizce değiştirirler mi bu çerçeveyi para almazlar değil mi 380 tlye başka gözlük alsam ordan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar