Güncellemeler
7 gü
Esc dedim ne eşcinselliği aq sitesi çevirmiş
Eşcinselliğe gitmeyi düşündüm bir ara ondan da hastalık kaparsın diye soğuttular çok bilmiş ukalalar 😏
Aslında mantıken doğru olanı yapıyorsun... Yarın bir gün hastalık kapıp ölürsen o zaman arkandan ahlaksızlıkla gitdi derler... 8 yıldır oldu hayatımda kimse yok tabi esk felan da... Alıştım şikayetçi değilim...
Cevap
3Cevap
Ayy 🤮 edebinle otur eşcinsel mi olcan lut kavmi gibi
adam olmayi dene mesela
diyene bak puhahaha
esc ta cok farklı degil sanki
Erkeklerim buyuk kismi oyle kanka
Orada seçenek çok mu
Ezik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?