Güncellemeler
4 gü
Bende bir şey yok eniştemde var yanlıs anlasılmasın
Boşveeer, zaten hayat bazı torpilsiz insanlara başından sonuna gereksiz bir eziyet süreci.. En iyisi sonsuzluğa, yokluğa, karanlığa kavuşmak ve karışmak!
Cevap
5Cevap
Teyzem 4. evre kanser hastasıydı 11 sene sonra vefat etmişti
imkansız. bir anda şaşırırsın düzelir gibi olur ölüm iyiliği derler ona, bir hafta 10 gün sonra bir anda ⬇️
Hiçbir şey imkansız değildir. Önemli olan inancı kaybetmemek.
Umut kesilmez ama sanırım öyle
Hangi hastalığın 4. Evresi olduğu da önemli
Allahimin dediyi olur geçmiş olsun uzulme
Benlik bir şey değil ya kdkckc
Soruyu sen paylaştın diye sana dedim
Zor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?