Benim baldızım iki aylık hamile, her akşam 21.15'te eşi karnından veya kolundan iğne vuruyor, nedeni nedir?
9 gü
Benim baldızım iki aylık hamile, her akşam 21.15'te eşi karnından veya kolundan iğne vuruyor, nedeni nedir?
Bunlar genellikle kan sulandırıcı iğneler olur. Çocuğun sağlığı ve besin, kan akışını destekler. Zarardan çok faydası vardır. Ama genellikle tüp bebek tedavisinde yahut düşme riski olan bebişlerde kullanılır. Onun dışında normal bir gebelikte pek kullanılmaz. Sağlıkla gelsin bebiş
Hmm iki kez düşük yapmış önceden sizce tüp bebek midir özel hastaneye gidiyorlardı kadın doguma muayeneye
Aşılamada olabilirmi?
Benim bacanak kadın dogumcu doçent bayan bende erkek ürologa gittim dedi meslekte 20 yıllık ikiside dedi
Herşeye baktı dedi ama bize tüp aşılama demedi yani?
Tüp bebek veya düşük önlemi için o zaman
Benim de hanımım 2 ay önce düşük nedeni ile kürtaj oldu 0rh-Arh + kanlar uyuşmadıgı için kimyasal gebelik olmuş
Yine tekrar deneyecek 4 haziranda regl olmustu ovulasyon günü hangi gündür gün aşırı ilişki için
Cevap
2Cevap
Bunu öğrenmek size ne kazandıracak merak ettim. Dedikodu amaçlı ise üzücü.
Bazen riskli doğumlar da yapılır kanımca..
Merak ettim
Kan pıhtılaşıyormuş galiba kayınvalidesi dedi
Progesteron dıcem ama o kalçadan oluyordu. Belkıde progesteron ıgnesı oluıor düşük onleyıcı
eşin biliyordur bunu
Neden baldızına ya da kocasına sormuyorsun
Sor.
Diyabet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?