Çikolata neden bu kadar seviliyor hiç anlamış değilim🤷♀️

Çikolata neden bu kadar seviliyor hiç anlamış değilim🤷♀️

Kesinlikle var. Çikolata vitamin olsaydı ben şu an sağlık bakanlığı tarafından örnek vatandaş ilan edilmiştim. Mod düşüklüğüne, keyifsizliğe, gece düşünmelerine birebir gibi geliyor. Tabii dozunu kaçırınca premium hayat değil, vicdan azabı paketi açılıyor. 😅😅
Cevap
20Cevap
Yani vitamin fazlalığı yaşardım
Pek sevmem hayır
Henüz çikolatayı sevmiyorsan damak tadına uyan güzel bir çikolatayla karşılaşmamışsın demektir bence 🥲
Çikolata serotonin, endorfin ve dopamin hormonu salgılatır. Bunlar mutluluk hormonu. O yüzden çikolata seviliyor yedikten sonra mutluluk geliyor
Bir de kilo aldırmasaydı daha güzel olurdu. Her şey nirvana olurdu :D
Çikolatayla aram yok, nadiren canım çeker yerim.
Çok aram yok çikolatayla. Sağlık için azaltinca canım istememeye başladı 😋
Kesinlikle sağlık Nirvana yapardı… mutluluk hormonu var içinde
Cok yemiyorum aramam bile tatli bile cok nadir acaba bende sorun mu var🤔🤔🤔
Evet çikolata çok seviyorum. Ama her zaman yemiyorum °•°
Şeker hastası olarak anca ödül olarak kendimi motive ediyorum.
Seviliyor çünkü gayet güzel.
Iste bu ben ben bennnn 😍😋🍫🍫🍫
Çok sevmiyorum ama bazen yerim
Çok kalori olurdu kalsınnnnn
Valla çikolata çok aramam ya :))
Evet ya keşke öyle olsaydı
Hormonlar sayesinde
Bittere aşığım
bitter faydalı diyorlar
Yine yemezdim sırf sağlıklı diye
Benim için vitamin yerim ben..
teknik olarak olmazdı
Bende seviyorum ama yemiyorum
Çikolatayı severim o kadar.
Az.. dırıyo beni çikolata onun için yiyorum
Ahahqhqjq değerlerim fazla cikardi 😅
Vardır illaki
Turp gibi olurdum heralde😂
Az evel bende yedım ye kız cıkolata sevılmezmı
Şekerim var
Cikolata kilo aldirmadaydi ama doyursaydi
Evet ben
Ayda bi belki yerim
Ben varım
Evet.
Azdiriyo cunku
Sevmem
been
benn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?