19 gü

Diş fırçalarken diş eti kanaması normal mi, lösemi belirtisi olabilir mi?

Arkadaşlar saçma biliyorum ama lütfen yargılamayın. Anksiyetesel bir yapım var. Son 2 gündür dişlerimi fırçalarken ya da sert bir şey yerken diş etim kanıyor. Noktasal kanama gibi. Ya lösemi olduysam diye kafayı yiyorum, kan verdim, daha çıkmadı.
Güncellemeler
19 gü
Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim. Genelde yaşadığım bir problem değil, son 2 gündür böyle ve dış etimde kızarıklık vardı. Çok sağ olun..
Diş fırçalarken diş eti kanaması normal mi, lösemi belirtisi olabilir mi?
Cevapla