15 gü

Sürekli yorgunluk, halsizlik ve kimseyle görüşmek istememe depresyon belirtisi mi?

kendimi çok halsiz hissediyorum sürekli hiçbir şey yapmak istemiyorum mecbur olmasa bazı şeyler hevesim hiçbir şeye yok kimseyle görüşmek istemiyorum insanlardan kaçıyorum ne kadar kötü olduklarını biliyorum canımı yakmasınlar artık diye sizce bu psikolojik rahatsızlık mı?

Güncellemeler
15 gü
Uzun zaman oldu
Sürekli yorgunluk, halsizlik ve kimseyle görüşmek istememe depresyon belirtisi mi?
Cevapla