21 gü

Damarları çok ince olanlara hastanede damar yolu açmak zorunlu mu, başka tedavi seçeneği yok mu?

İki kolumun da damarlarını hep patlattılar, canım çok yanıyor, ağladım, artık damar yolu istemiyorum. Başka çaresi olamaz mı bunun?
Damarları çok ince olanlara hastanede damar yolu açmak zorunlu mu, başka tedavi seçeneği yok mu?
Cevapla