İki kolumun da damarlarını hep patlattılar, canım çok yanıyor, ağladım, artık damar yolu istemiyorum. Başka çaresi olamaz mı bunun?
21 gü
Sağlık sorununuzun ne olduğunu bilmiyorum ama uzun süre hastanede yatması gereken bazı hastalara, doktor uygun görürse kasıktan damar yolu açılabiliyor. Buna femoral kateter deniyor. Çok gecmiş olsun bu arada.
Geçmiş olsun boyundan falan bulurlar
Orası hiç olmaz, uyurken naparım😅😅
Cevap
3Cevap
Yoktur bende çok çektim bu yüzden
Koldan olmuyorsa bacaktan yapıyorlar.
Kıyamamm
Yyok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?