24 saatte uyusam hep uykum var. Benim hep uykum varken normal insancıklar gibi nasıl yaşayabilirim?
16 gü
Depresyonda aşırı uyku hali normal ya. Modun düşük, enerjin az. Hiç bir şey yapmak istemiyorsun. Güne başlamak istemiyorsun. Dışarı çıkmak istemiyorsun. Çünkü bunlar sana anlamsız geliyor. Çünkü bunların sonunda ulaşmak , istediğin veye ulaşacağına inandığın bir hedefin yok.
Cevap
6Cevap
Hasta falan mısın gadası
Derdin varsa
İlaç kullanıyorsan
Vitamin değerlerin yoksa normal
Kan değerlerine baktır
kan değerlerine baktırmanı şiddetle tavsiye ederim
Kardiyoloji doktoruna git
boş ver. Uyu gitsin
Psikolojik Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?