Pek kıl tüy seven biri değilim, o yüzden kolumu bacağımı, oramı buramı elime permatiği aldım komple kestim tüyleri ama şu an her yerim kızardı ve kaşıntı, kabarma var. Permatik alerji yaptı sanırım, sizce ne yapmalıyım?
24 gü
Pek kıl tüy seven biri değilim, o yüzden kolumu bacağımı, oramı buramı elime permatiği aldım komple kestim tüyleri ama şu an her yerim kızardı ve kaşıntı, kabarma var. Permatik alerji yaptı sanırım, sizce ne yapmalıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kaliteli tiras bıçağı kullan.. tıraştan sonra peeling yapsaydın keske
Gillette Mach 3 kullanıyordum durduk yere mahvettik kendimizi
Tahriş etmişsin
hiç sorma ya bidaha tüy dökücü krem kullanırım o böyle yapmaz sanırım epidgtetehxfzg bilmem ne diye bi marka varmış iyi diyorlar
krem sür
Krem sür ya
nereme sürecem bacaklarım kollarım heryerim aynı
Her yerine sür
belli başlı kısımlara sürdüm kızarması dışında pütür pütür oldu