Bıyıklarımı hazır ağda bantları ile aldım çok acıyor ve kızarıklığı hala geçmedi. Lütfen yardım edin?

Sivilce ilacı kullanıyorum cildim hassas , ağda yasakmış , bilmiyordum. Ağdayı yaptıktan sonra deli gibi kızardı ve acısı bir türlü geçmiyor. Cildim soyulmadı ama çok kötü kızardı. Bepanthen kullanıyorum ama kızarıklığı hala aynı. Lütfen yardım edin
Bıyıklarımı hazır ağda bantları ile aldım çok acıyor ve kızarıklığı hala geçmedi. Lütfen yardım edin?
Cevapla