Bunalım geçirince ne yaparsınız insan oğlu hayatta her şeyden bunalım geçiriyor gerek işsizlik gerek çalışmayla gerek ailevi dertler üst üste gelince ne yapardınız? Nasıl bir çözüm bulup da dertlerinizi sıkıntılarınızı aştınız?
19 gü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
aşamadım hepsi sırtıma birer yük oldu bende bunlarla yaşadım ama bir yere kadar gelebildim şimdilerde de hiçbirinin anlamı kalmadı zaten. kurtulabilmek için kafayı biraz olsun yemek gerekiyor sanırım
Gerçekten doğru söylüyorsun kafayı yemek istiyo insan bazen ama biz onu bile beceremiyoruz
evet delirmek için bile çok yol katetmek lazım maalesef, acı cekiyorsan günlük hayattan biraz uzak kalmani ve rahatlatici şeyler yapmanı oneririm belkide sadece aşırı yüklenme durumu yaşıyor olabilirsin
Rahatlatıcı şey yok ne yapsam bulamadım
ön yargılı olmayacaksan denenebilecek çok şey var
Valla ben onu bulamadım sen bulduysan helal olsun
bende kendim rahatladigim için demiyorum senin denemen için söylüyorum yoksa bende bulamadım insan kendinden kaçamaz vesselam
Bende bulamadım vesellam
Abdest al iki rekat namaz kıl özellikle camide ama ev de olur bir tesbih la ilahe illallah çek geçer
Doğru söylüyorsun müslümanım Elhamdülillahta namaz da kılardım eskiden ama şimdi hayatta yaşadığım dert sıkıntılardan dolayı yapasım gelmiyor
Sıkıntıların tek sebebi kulluktaki eksikliktir bol estağfurullah de
İçimde bitmek bilmeyen dert sıkıntı var keşke senin gibi imanım kuvvetli olsaydı rahatlardım
Benim çok mu kuvvetliydi sence ağır depresyondaydım ve Allah affetsin günahsız değildim. ALLAHTAN BAŞKA KİMSEN YOK.
Allahtan geldik Allah’a gideceğiz ama bu hayat bu imtihanlar çok garip insan kafayı sıyırıyor
İnsan kendine kendi yapar ne yapıyorsa rahmetin ulaşmasına engel günahlarına bol estağfurullah çek. Sadaka ver belalar defolur. Ve namazsız insanın nasibi tikanik olur. Namaz ayrıcalık değil zorunluluk dünyanın en günahkar kulu da olsan namaz farz
Evet boynumuzun borcu ama inan içimden gelmiyor Allah afetsin başlıcam İNŞALLAH
Zorlanarak kıldığın o namaz onun bunun namazından ya da senin çok feyizli kıldığın namazlardan daha makbuldür bilemezsin.
Stresten elim ayağım titriyor nefesim daralıyor çamura batmışım çok yıprandım
Ne zsman çok karanlık ise o zaman sabah geliyordur. İmtihan bu yeter ki isyan etme
Sabah geliyor derken ne geliyor anlamadım
Yani her zorlukla bir kolaylık vardır. İmkanın varsa kesinlikle umreye git hayatın tamamen değişecek çooooook hemde
Keşke olsa da yok
Allah çağırırsa beş kuruşsuz da olsan gidersin sen iste dua et o çağırsın
Türkiye de yaşamak zor çalışsan da olmuyo çalışmasan da
Riziklandıran Türkiye değil Allah. Allah bereketli kazançlar nasip etsin sana
Duan için sağol rızkı veren tabikide yüce Allah ama bi düzen var kazancın belli giderin belli fazlası eksiği yok onu demek istedim ben
Mahmud Esad Coşan Hoca var YouTube de Mehmet Zahid kotku var. Kesinlikle sohbetlerini dinlemeni tavsiye ederim. Allah gönlünü açsın hikmetleri görebilesin
Yani biliyorum her şey nasip kısmet Allah’ta bana bu rızkı vermiş şükretmek zorundayım bi yerden beklentim onu bekliyorum yoksa asgari ücretle bi b*ok olacağı yok
Bu dediğim aza kanaat et demek değil çalış rizik peşinde koş aza tamah etme tabi ama sonuçta sana ulasab rızkından başkası değildir aşırı endişe de etme yani çalışmak lazım helalinden kazanmak lazım güç kuvvet vermiş Allah ibadet edip sonra dünyaya dağılıp rızık aramak lazım
Şu an zaten ben çalışıyorum yanlış anladın sen galiba benim demek istediğim daha yüksek gelirli bi işten alım bekliyorum ben bunu dedim
Çalıştığını dedin zaten inşallah kabul edilirsin ise helal yoldan bol kazancın olur
Benim beyin hücrelerim yandı ya anlamakta güçlük çekiyom bazen ama sen iyi niyetlisin kardeşim Allah sana da hayırlı ömürler hayırlı işler nasip etsin İNŞALLAH
Allah razı olsun
Seni yakından tanımak istiyorum yanlış anlamazsan özelden yazabilir misin amacım sadece arkadaşlık dostluk etmek çok anlayışlı biri olduğun için.
Özelden kimseyle konuşmuyorum yanlış anlama beni lütfen
Benim içimde kötü niyet yoktu amacım sadece ahbaplık etmekti
Elbette öyledir farklı bisey düşünmedim zaten niyetin hakkında sadece özel sohbet etmiyorum
Neden evli misin ki
Yok
Niye o zaman
Tercih etmiyorum burada sohbet etmeyi
Nerden ediyorsun peki
İlle etmek mi lazım
Neyse senin keçi inadın inat😂 kendine iyi bak güzel insan😇
Sen de Allaha emanet dua et bana olur mu çok teşekkür ederim