24 gü

25 yaş altı işsizim, ailem bakıyor ama sigorta yok; hastane ve ilaç için sağlıktan nasıl yararlanabilirim?

Ağustos'ta 25 yaşına gireceğim işsizim, gelirim çok az, ailemden geçiniyorum, üniversite son sınıfım. Sağlıktan yararlanmak için ne yapmam gerek, hastane, ilaç vs. için bilgisi olan var mı
25 yaş altı işsizim, ailem bakıyor ama sigorta yok; hastane ve ilaç için sağlıktan nasıl yararlanabilirim?
Cevapla