Sanki bir labirentin içindeyim, o karmaşanın içinde kurtarılmayı bekliyorum, birisi elimden tutsun istiyorum
24 gü
Karanlıkta kaldığında çıkış yokmuş gibi gelir ama çoğu zaman çıkış sandığından daha yakındır. Kendine biraz zaman tanı, her şeyi aynı anda çözmeye çalışma.
Cevap
4Cevap
Labirentin anahtarı elimde ama vermem
Sana labirentte rehberlik etmek daha mantıklı
Ne yaşadın
Benle
Anlat bakalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?