Öncelikle hepinize hayırlı akşamlar. Kendisi ya da yakını kalp kapakçığı (değişim ya da düzeltme) ameliyatı olan var mı, süreç nasıldı?
24 gü
Öncelikle hepinize hayırlı akşamlar. Kendisi ya da yakını kalp kapakçığı (değişim ya da düzeltme) ameliyatı olan var mı, süreç nasıldı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok dikkat etmen gerekiyor ameliyat olunca kapalı ve açık ameliyat oluyor kapalı daha iyi hemen ayağa kalkarsın diğeri zor agir bir şey kaldırma geçmiş olsun
Teşekkür ederim ben değilde babam olacak keşke ben olmuş olsaydım
Benim de babam oldu da öyle biliyorum çok geçmiş olsun öyle demeyin ama lütfen
Doktorunuz Bilgi vermiş tır size ameliyat için
Kontrolde ben yoktum uzaktaydım sadece yaşını sormuş babam da 65 dediğinde yaşın daha gençmiş bayramdan sonra gel yatış yapalım demiş o kadar onlar da sormamış zaten doktor da ameliyattan çıkınca ayak üstü telefonundan raporlara bakıp öyle söylemiş
Babanız açık mı kapalı mı olmuştu?
Biz iki doktor gezdik biri kapalı biri açık dedi açık ameliyat ta ayağının üstüne hemen kalkamıyor Muş 3ay en fazla bizde kapalı olsun dedik doktor uygun gördü kapalı ameliyata TM dedi ameliyat oldu bir gün yoğun bakımda yattı diğer gün normal odaya çıkardı ameliyat uzun sürüyor biraz ve çok dikkat etmeli enfeksiyon kapmamasi için
En sağlıklı kapalı ameliyat açık ameliyat ta kemik kırıyorlar kaynayacak o kemik filan derken 4/5ayi bulur ya
Anladım kardeşim Allah sana ve ailene sağlık sıhhat versin İnşallah teşekkür ederim verdiğin bilgiler için
Rica ederim geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim
bi dönem banada minimal açıklık var demişlerdi çok korkmuştum sonra öğrendim ki neredeyse herkeste var ama ameliyat olduktan sonra hepside çok rahatlamışlardı
Ameliyat mı olmuştun tam anlayamadım sonunu kardeşim
hayır 3 ya da 4. evrede ameliyat olunuyormuş
Anladım kardeşim Allah sağlık versin İnşallah
amin
Kalp damar mı yapacak kardiyoloji kapalı yolla mı
Kalp damar yapacak açık olacakmış
Allah şifa versin onu bilmiyorum
Teşekkür ederim