3 gün önce kulağımın içini parmağımla temizliyordum sonra deliği tamamen kapatıp parmağımı kendime doğru çekince bi vakum etkisi oluştu ve kulağımda ince bi acı oldu sonra duymam azalmaya başladı. Arada oluyordu bu sonra tekrar oynayınca vakumu bi şekilde düzeltince geçiyordu tekrar yaptım daha beter oldu. Şu an kulağım çok uğultulu sanki kulaklıkta gürültü engelleme modu açmışım gibi duyuyor ve 3 gündür ağrıyor hastaneye de bayramdan ötürü randevu bulamıyorum ne yapmam gerekiyor daha önce böyle bir şey yaşayan biri oldu mu?
29 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Her hangi bir sıvı aktimi? ya da o gün uyurken yastiğina sari bir sıvı aktımı buda önemli çınlama gibimi basınçla alakalı olabilir ama ağrı normal değil sıcak su tobasini al ama çok sicak olmasin kumaşa sar kılıfı yoksa, ağrıyan kulağıni oraya yasla bastima sıcağı iyi glebilir ama ara ara çek kulağını kontrol et.
Aradan yakşalık 5 saat geçti ağzım uyuşmaya vs başladı sıvı vs akmadı kulağımın üstüne yatmayama başladım akaşma kadar devam ederse acile ya da özele gideceğim
Sesler tekrarlı oalrak çamaşır makinesi gibi voşş voşş voşş ya da deniz dalgası gibi 3 defa oluyor ssuuyor sonra 2 dk sonra tekrar geliyor muhtemelen kulagımdaki nabzın sesini duyuyorum benim tahminimce vakum etkisiyle kualk zarı yırtıldı sonrada iltihaplandı agrı ilthap yuzunden oluyor duymama yırtıktan dolayı cunku olayın ılk gunu duymama vardı agrı yoktu
Evet hiç normal durmuyor çok geçmiş olsun
Valsava manevrasi dene bir basınç dengesizliği olabilir. Eczanede lokal anestezi tarzında damlalar var bakabilirsin veya acile git direkt en güzeli Dr bakar enfeksiyonsa ilaç verir
Acilde kbb bulunmayabilir diye gitmek istemiyorum kulağımı dahada mahvetmesin dokuldugu an cok kotu acıyor kalıcı bi sorun olussun ıstemem
Etmezler pratisyen hepsini anlar iltihap vs bilir sorun etme.
İşte bende o nedenden özele gitmeyi düşünüyordumda önce bi acile gideyim olmadı özele geçerim
Soruya maydonoz olmam lazım kulak normalde doktorda temizlenmesi lazımmış😅
yok zaten içine kadar sokamdım parmagımı sadece trınagıma kadar olan kısmının yarısını falan sktum o kadar derine zaten sokamam
Parmağın o kadar derine girmesi mümkün değil.
zaten derine kadar sokmadım vakm etkisi oldu parmagınla deligi tamamen kapat sonra geri cek parmagıı yani deligi tamamen derken delgiin girisinden bahsediyorum
Bu sorudan anlıyoruz kı kımsenın elinden bir şey yemeyin
Elimle temizlemiyorum
Yabani
Aferin sana temizlik prensesi kendi kulağından bile iğrenen bir insana ben ne anlatayım ki. Sana biyoloji mi anlatayım önce kulak kiri herkeste oluşabileceğinden falan yoksa direkt felsefi yönünden mi başlayayım işin. Kendi bedeninden bile iğreniyorsan, yaşlanınca bedenin buruşunca Suicidal olursun gibi geldi direkt en iyisi sen kendinin mükemmel olmadığını insanları eleştirmeden öncede biraz kafanı kullanman gerektiğini düşün
Kulak çöpü diye bırsey icat edildi
Üzüldüm adına. İnsanları kendiniz gibi; kendi bedeninden nefret etmediği için linçlemeye çalışmak garip. Bir de gelip yabani falan demiş komedi resmen. Sana asla edinemeyeceğin bir bilgi vereyim Senin şu an ağzının içindeki bakteri sayısı benim kulağımın içinden daha fazla. Gidip araştırabilirsin elinin altında internet var modern şahsiyet. Neyse sana burada biyoloji dersi verecek zamanım yok sen gidip bir kaç aşk formuna yanıt falan ver zamınını öldür falan devam
Rahat bırak
Şahsiyeti aldırmanıza gerek yok kulak çöpü ile kulağının içini temizlediğini itiraf etti. Muhtemelen xray bedenime zarar veriyor diyerek cihazdan geçmiyordur o tür bir zihniyettedir muhtemelen. kulak çöpü diye bir şey icat edildi diyerekde bana laf sokmaya kalktı yani bilmemezliği yetmez gibi üste çıkmaya çalıştı klasik cahil hareketidir. Kulak çöpü kulağın içini temizlemek için değil kulağın dışını temizlemek için üretilmiştir en ufak bi searchleme ile bilgi sahibi olabilirsiniz Kutunun dışında zaten: Kulak çöpünü sadece kulağınızın dışındaki kıvrımları ve kulak kepçesini silmek için kullanın. Yazıyor okuma yazmanız var madem neden kullanmıyorsunuz JASJKDNJSFKas
Bana yabani diyerek sonrasında haksız çıkarak rahat bırak diye tartışmadan kaçamazsın. Umarım gerçek hayatta karşıma senin gibi daha kulak çöpünün kullanımını bilmeyen cahiller çıkmaz aynı şekildede umarım senin karşına senin seviyende insanlar çıkar. iyi formlar
Problemlisin
Problemli olan sensin asıl.
Salça olma yasemincim
Ettirme sen de
Saçma sapan yorum yapiyorsunuz sonra bizi salca ediyorsunuz yorumunuza 😂
Kaşınma
Bosş
Kulak çöpü çok tehlikeliymiş
Parmağıyla yapacağı anlama gelmıyor
Yavaş yapman lazımdı
olan oldu
Doktora git
İşte bayramdan dolayı randevu yok olmadı özele gidicem mr falan 10k bayıcaz artık yapıcak bir sey yok