Sakın küpeyle oynama kulağındaki cerrahi küpenin kıkırdakda en az bir 2 ay kalmalı ve 2 ay sonra gümüş kupeye geçilmeli küpe cerrahi çelikse kararma falan yapmaması gerekiyor eğer yaparsa küpe de bir problem var ilk 48 saat şişme ağrima vs normal ama kulaktan bir koku ve beyaz bir sıvı akiyorsa bir doktora falan göstermen senin için çok daha iyi olacaktır
Steril şartlarda işlem yapılmadığı bariz. Şişlik alanına soğuk uygularsanız ağrınız azalabilir devam ederse antibiyotik kullanmanız gerekebilir takip edin lütfen
su degdirme lutfen, oynamamaya calis ve surekli temizle orayi. bende de ayni yerde var ve tabanca ile deldirdim, kulaklarinin yapisi da hassas olabilir. sisi iner bir haftada, acisi biraz surer ama :((
Abartmayin ne kulak kesmesi tabancayla delmisler galiba canım tabanca ile delinmesi doğru değil hem hijyen açısından hem sağlık. Kıkırdağın zedelenmiş bende de aynısı oldu inadına takmaya devam ettim aci çekmekten başka bı şey olmadı çünkü mikrop kapmisti benim de aynı kanadı şimdilik kupeni çıkar bir kaç ay küpe mümkünse takma kulağına kıkırdagin zedelenmiş çünkü o yüzden kanıyor orası kulak memesi kıvamında bir et değil çünkü zedelenebiliyor. Kıkırdağın kendine geldiğinde git düzgün bı yerde steril iğne ile deldir biraz daha maliyetli olur ama olsun. Ve sürekli yara kremi sür kolonya ile temizleyip kendine gelir. Ve çok fazla istemiyorsan lütfen orayı bı daha deldirme kıkırdak kendini zor yeniler ikinci de daha çok hasar görme riski var ama sana kalmış:)
Aynısı bende oldu ben düzgün işinin ehli bı pearcing takan bı yere gittim aynı bunları söyledi ve bu dediklerini yaptım sorun yok mis oldu valla senin arkadasininki baya ileri düzey büyük ihtimalle bu fotoğraftaki arkadaşın normal bir mikrop kapması hijyenik bı ortamda yaptırmadıgi için falan :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Krem sürün geçmiş olsun
Sakın küpeyle oynama kulağındaki cerrahi küpenin kıkırdakda en az bir 2 ay kalmalı ve 2 ay sonra gümüş kupeye geçilmeli küpe cerrahi çelikse kararma falan yapmaması gerekiyor eğer yaparsa küpe de bir problem var ilk 48 saat şişme ağrima vs normal ama kulaktan bir koku ve beyaz bir sıvı akiyorsa bir doktora falan göstermen senin için çok daha iyi olacaktır
Steril şartlarda işlem yapılmadığı bariz. Şişlik alanına soğuk uygularsanız ağrınız azalabilir devam ederse antibiyotik kullanmanız gerekebilir takip edin lütfen
10 gün üstüne yatamassın teramissin iyi gelmişti ben de
Valla istemeden üstüne yatıyorum ya
bilmem ben yatınca baya ağrıyordu
İyileşir ama tehlikeli kulağı deldirmek bir yerde okumuştum Bazi hayati sinirler oradan geçiyormuş
Fucidin merhem var 7 gün onu kullanırsan sabah ve akşamları iyi gelir.
Batikon furacin felan sur hametan işe yaramaz
su degdirme lutfen, oynamamaya calis ve surekli temizle orayi. bende de ayni yerde var ve tabanca ile deldirdim, kulaklarinin yapisi da hassas olabilir. sisi iner bir haftada, acisi biraz surer ama :((
İhtiyol diye bi iltihap merhemi var bende de benzer bi durum olmuştu onu kullandım. Sonra pamuk falan yapıştırdım durdu biraz iyi geldi.
Evet o iyi gelir bende onu kullanıp etkisini gördüm zamanında.
İğneyle delinmemiş bu
Evet ya tabancayla delindi eczanede deldirdim
Hatalı bölge hatalı işlem çıkart
Aslında diğer kulağım da aynı şekilde delinmişti onda böyle bir sorun yaşamadım
Keyfin bilir
Antibiyotik krem sürmelisin
antibiyotikli bi krem sürmen lazımdı
Kupeyi cikart kolonya sik
Çıkartırsam delik kapanır tekrar uğraşmak istemiyorum diğer kulağımı da eczanede deldirmiştim böyle şişmemişti
Bu mikrop kapmis kulagini keserler ciddiyim arkadasima oldu bak
Abartmayin ne kulak kesmesi tabancayla delmisler galiba canım tabanca ile delinmesi doğru değil hem hijyen açısından hem sağlık. Kıkırdağın zedelenmiş bende de aynısı oldu inadına takmaya devam ettim aci çekmekten başka bı şey olmadı çünkü mikrop kapmisti benim de aynı kanadı şimdilik kupeni çıkar bir kaç ay küpe mümkünse takma kulağına kıkırdagin zedelenmiş çünkü o yüzden kanıyor orası kulak memesi kıvamında bir et değil çünkü zedelenebiliyor. Kıkırdağın kendine geldiğinde git düzgün bı yerde steril iğne ile deldir biraz daha maliyetli olur ama olsun. Ve sürekli yara kremi sür kolonya ile temizleyip kendine gelir. Ve çok fazla istemiyorsan lütfen orayı bı daha deldirme kıkırdak kendini zor yeniler ikinci de daha çok hasar görme riski var ama sana kalmış:)
Videosu var youtube izle arkadasimada aynisi oldu hastanelerdr gecti hep zamani
Aynısı bende oldu ben düzgün işinin ehli bı pearcing takan bı yere gittim aynı bunları söyledi ve bu dediklerini yaptım sorun yok mis oldu valla senin arkadasininki baya ileri düzey büyük ihtimalle bu fotoğraftaki arkadaşın normal bir mikrop kapması hijyenik bı ortamda yaptırmadıgi için falan :)
Antibiyotikli krem
Hangi ilde yaptirdin
İstanbul
Geçmiş olsun bu arada ücreti ne kadar
Teşekkür ederim 40’a deldirmiştim
Sürmeye devam et