Kulak kıkırdağımı deldirdim.1hafta oldu ve kulağım aşırı şişti ne yapmalıyım?




Aradaki farkı görün diye
Aradaki farkı görün diye
Kulak kıkırdağımı deldirdim.1hafta oldu ve kulağım aşırı şişti ne yapmalıyım?


Arkadaşlar arkadaşımın memnun olduğu yerde kulak kıkırdağımı tabancayla deldirdim. İlk 1 2 gün ağrıdı ama daha sonra gayet iyiydi. Dün sanırım üstüne yattım dün hep zonkladı bugün bir baktım kulağım kocaman olmuş ve hala acımaya devam ediyordu. Melhem sürdük çıkarmamız gerekti çok şiştiği için 1 hafta sonra çıkarın demişlerdi zaten annem bir çıkardı ben gecenin 4ü çığlık attım sonra kanamaya başladı. Tavsiyeniz nedir ne yapayım bundan sonra kullanmayı çok istiyordum kıkırdak küpelerimi falan çok kötü oldu bu olay :(
Kulak kıkırdağımı deldirdim.1hafta oldu ve kulağım aşırı şişti ne yapmalıyım?
Cevapla