Sürekli derin derin nefes alma isteğim oluyor, çarpıntım oluyor. Dün akşam acile gittim, uyku ilacı verip gönderdiler. Ondan sonra ağlama isteğim oluyor sürekli. Neyden olabilir, fikirlerinizi alabilir miyim, yaşayan var mı bu durumu? Yarın özel hastaneye gitmeyi düşünüyorum, hangi doktora gitmeliyim?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bu kalp krizi belirtisi bunu buraya mı yaziyorsun acile gitmek yerine
Dün gittim panik atak olduğunu söylediler
Serum verip gönderdiler
Özel hastaneye git birde acilden bugün de varsa EKG çeksinler birde kan alırlar orada belli olur yine aynı derlerse ilk kalp damara gideceksin detaylı arastirildiktan sonra sorun yoksa onlar seni psikologa yönlendiriyor ya da psikiyatri ye
Acilde söyledim fakat hiç birşeye baktirmadilar uyku ilacı verip gönderiyorlar
Bu yeni mi oldu çarpıntı ağrı hissi
Ani olup geçiyor
Çok ağır şeylerde kaldırdım acaba ondan mı
Üşüyorum da
Senin olayın panik atak gibi ama risk alma, bende de var çünkü o olay gezici ağrı bilirim lanet biseydir
Evet çok kötü ani oluyor acile gitmekten yoruldum yarın doktora gidicem bulursam
Sizde nasıl oluyor nasıl hissediyorsunuz mesela
Arada çarpıntılar var hala galiba derin derin nefes alma isteğim olduğu için zorladım
Çarpıntı içten yanma hissi oluyor
Derin nefes alma olayı bende 2 ay kadar yaşadım o esnada saçma ama buzdolabının buzluk kapağını açıp soğuk hava rahatlatiyordu
Denicem
Bilmiyorum ama ciğerlerimde enfeksiyon kapmış ondan mı neyden mi bende şaşırdım kaldım
Ya panik atak ya da kalp krizi geçiriyorsun
Acile gittim dünde serum verip gönderdiler bakmadılar
Sürekli ama sürekli derin derin nefes alma isteğim var takıntı gibi artık zorladım mı ondan mı bilmiyorum
Özel hastaneye git şenegaldeki hastahaneler bile burdakilerden daha donanımlı
Evet öyle valla
Duygusalsın
Ama panik atagim var korkuyorum
Ölecek gibi hissediyorum dünden beri ataklar geçiriyorum
Psikolojik bence
Yarın randevum var umarım kötü bişey çıkmaz
Bende panik atak da var
Muhtemelen panik ataktan kaynaklı
Psikyatr
Geçer mi acaba bu hisler bazen hep böyle devam edecek diye düşünüyorum
Geçer tabiki
Acile gidiyorum bişey yok serum verip gönderiyorlar hiç birşeye bakmıyorlar içim rahat değil
Antidepresan kullanıyorum ama hiç etkisi yok sanki eskisi gibi iki gün icemedim sonradan içtim işe yaramıyor sanki
Anlattığın şeyler psikolojik olabilir. Acilde müdahale edilmez. Bir psikyatr randevusu ve bir kardiyoloji randevusu al. Önce psikyatr tavsiye ederim.
Her antidepresan herkeste aynı etkiyi göstermez, kendi kafana göre almamalısın…
Peki hiç yaşadın mı içten korkuya benzer bir yanma sonra titreme kalpin hızlı hızlı atıyor ve korkuyorsun daha çok atıyor
Doktor bana vermişti zaten ben iki gün boyunca icemedim eczane uzaktaydi
Gençken, yoğun endişe döneminde olmuştu. Doktora gitmeni tavsiye ediyorum
Lustral mi verdi
Yarın özel açık olursa giderim
Citol
Çok kullanılanlardan biridir. Endişe, takıntı vb durumda kullanılır diye biliyorum
Evet öyle benimde takıntım var şu an derin derin nefes alamıyorum ve her bı dk sonra derin nefes almaya çalışıyorum
Çok kötü nefes alamıyorum tıkanıyorum ölücem gibi hissediyorum korkuyorum
İnsanlık hali, herkesin başına gelebilen durumlar. Rahatlamakısın biraz
Öyle yapmaya çalışıyorum o kadar yaşım büyük de değil
Stresten uzak durmam gerekiyor çok fazla stres kaygı var bende
Sigara kullanıyorum tetikliyor mu acaba
Doktor bırak diyor nasıl bırakırım bilmiyorum