AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
Yapılmasa keşke ama insanlar üzerinde denemek daha acı sonuçlar doğuralabilirdi o yüzden yapılmak zorunda..
Deney yapılacak kobay muamelesını hakeden onca insan var iken hayvanların suçu ne?
Bakıyorumda herkes kendi varlığını savunmuş ama ben insanların ölmesine karşıyım.
Realist ve mantık açısından düşünürsek yapılmasında bir sakınca yok.
Kesinlikle yapılmamalı doğayı rahat bırakmadıkları surece doğa da bizi rahat birakmicak
sen açlıktan ölürken bir hayvanı öldürüp karnını doyurabilirsin (doğanın normal işleyişi)
ilaç bulman gerektiğinden de deneyi hayvana yapabilirsin benzer bir durum
Sorunun tamamını okumadim pardon
Onlarında cani yokmu? Yapilmamali
Farklı bir yöntem bulsunalr madem teknoloji ilerledi..
askerler üzerinde yapılabilir aynen
ya da idam yerine hırsızları abazalari soysuz iteri deneme yapsinlar ceza vereceklerine hic değilde insanlık adina iyi bisey yapmış olurlar.
Oda bir şey mi insanlar bile denek olarak kullanılıyor hâlâ bazı ülkelerde
Müebbetlik boş beleş adamı kesecen. At çöpe dandiği bu doğayı insan haketmiyor
Hayır yapılmamalı, Onlarda bir canlı. cidden insanlar üzerinde yapılsa bu kadar üzülmem.
Peki o zaman kanser , verem ya da başka bir kötü hastalık için ilaç hazırlarken senin üzerinde denesinler. Hayvanlar için yapılan ilaçları da senin üzerinde denesinler. Ayrıca önce biraz araştır hayvanlarda denenince tam olarak etki o zaman bulunuyor iyice bir araştır sor sonra benim müslümanlığıma laf et.
Fotoğrafla da olmaz müslümanlık seninde fotoğrafına bakarak yorum yaparsak "bazı"larına benziyorsun o zaman. Gerçekten beynini kullanamıyorsun :p
Benim fotoğrafımda, Bazı dediğin den kastıgnı anladım, benim resmimde açık biryer varmıda onu diyorsun. tamam bizim üzerimizde denemiyorlar ama hayvanlar? Bizden tek eksikleri beyinmi, ya da konusmamı * sen insansın ama. sende etki tepki yapıp BEYNİN YOK OLMUS
duruma göre değişir. farelere yapılsın ama köpek ve kedi gibi türlere kıyamam :(
Bence yapilmali cunki bu bilime ve insanliga faydali olacaktir ne beklerdiniz insanlarami yapilsaydi?
Arkadaslar iste bu sekilde yapilmamali diye dusu dugumuz icin gelismiyor ulke amerikada insanlara dahi yapiyorlar hersey bilim icin kaldiki biz insanlarada drmjyoruz hayvanlara
Bemce doğru insanlar üzerinde yapılacak hali yok ya
Insanlar üzerinde yapılmasındansa hayvanlar üzerinde yapılsın ama büyük suç işleyen insanlar üzerinde denenmeli daha etkili olur
Bence hayvanların üzerinde yapılmasın. Müebbet hapis cezası alanlar, idam mahkumları, geziciler ne güne duruyor? Hayvanların suçu ne?
Yakında zombileride ortaya çıkarıcaklar ben ondan korkuyorum :S
Kozmetik sektörü için yapılmamalı. Ancak tıbbi buluşlar için yapılmalı, görüşürüm bu.
tabi ki de yapılmalı tıp başka nasıl gelişebilir ki. Hamsterlar olmasa olmazdık :DDD
Senin üstünde yapılması daha etkili olur gibime geliyor.
Askerler üzerinde yapılsın. Bizim askerlerimiz güçlüdür hayvancıklara kıyılmasın
Bu da ayrı bir yaklaşım tabi; ama güç ve asker... Değişikmiş. En iyisi yapanlar deneyleri kendi üstlerinde yapsınlar deyip geçelim.
Bu kadar ılgınc yorum daha duymadım dı
o adamlar bızler ıcın orda askerlık yapsın sonra sen orda rahat rahat otur bonca askorlar yopson de
Üzülerek Evet Yapılmalı Diyorum.
Alternatif Yok Çünkü...
Evet yapılmalı herşey insanlar için çünkü kötü bir amaca hizmet etmiyorlar sonuçta
yapılmamalı ki bence bir fareyle insan bir değil.
yapılmamalı insanlar nasıl cansa onlar da öyle, çok acımasızca
Abim bizim atolyede schmitzi adinda bir ustam var tipin onu cik andiriyo :)
bilimin ilerlemesi gerek ve insan fizyolojojisine ve kimsyasına en yakın hayvan alemi olduğuna göre yapılmalı üzücüde olsa :(
Bu konuda bende cok dusundum. Hayvanlara Coook iskence ediliyor cok buyuk kotulukler yapiliyor. Ama bu ilaclar nasil denenecek oda ayri bir konu
Aslinda yapilmamali diyecegimde nasil ne uzerinde deney yapilacak baska
hayvanlar üzerinde yapılması kadar doğal bir şey olamaz
insanlar üzerinde yapılması doğru mu?
Bence insan uyumlu robotlar uretilmeli hayvanlar gonderilmemeli
İnsanlar üzerinde yapılmaz tabiki hayvanlara da yazık olur günahsız canlılar en mantıklısı kürtlerin üstünde yapılması sanırım
Yapılmalı diyorum çünkü bu tıpın gelişmesi için yapılıyor o kadar ilaç vs. bugüne kolay gelmedi o birikim
Bence Kurbanlık Hayvanlar Üzerinde Yapılabilir ki Allah Onların Ölümünü mekruh kılmamıştır :)
bayanların daha hayvan sever oldukları belli oldu anketle
ooo teknolojiden anlayan adam ve keyifli adamlar ))))
tamam belki doğru bir davranış değil fakat insanlar üzerinde de bu deneyleri yapamazsınız değil mi?
ve ben bir kimyacıyım
bence yapilabilir tecavuz ve adam oldurmeden yatan kisiler uzerinde uygulanabilir boylece hicbir hayvan zarar gormemis olur
eziyet dışı evet
gerizekalılar naptılar tuvalet yaparken yanlışlıkla beyinlerinimi sıçtılar
Yılan gibi pis hayvanların üstünde deneyler yapılsın
bütün hayvanları aynı kişi yarattı... yaratılanı severiz yaratandan ötürü... anlayışına ne oldu? domuz da dahil buna...
@dogan22 Çok haklısın. Ayrıca kızım sen ne hakla pis dersin yılana. Birçok faydası var çevreye. Düzgün konuş.
İnsanlık için yapılmak zorunda
Bence ölsün o insanlar
Askerlerin üzerinde yapılabilir
Bence yapılmalı diye düsünüyorum
Soruya bak ya. Sence işkence çok mu rahatlatıcı?
Daha profesyonel ve daha bilinçli yapılmalı.
ALLAH kainatı insanların emrine vermiştir
Ne yani insanlarımı deşsinler #işid
o kadar er var onların üzerinde yapabilirler bizim kahraman güçlü askerlerimizde seve seve kabul eder
Askerler üstünde yapılmalı
Vatan hizmeti olarak onlarda kabul ederler
Neden onlar insan degil mi onlar vatan icin zaten gidiyorlar uzerine dusen gorevi yapiyorlar askerimizi hayvanlarla es deger mi kiliyorsunuz siz?
baban erkek kardeşin gitsin o zaman :D
@amarnasangreal @runyam hayrola size neden bu kadar battı acaba?
bizde bu vatan topraklarında yaşıyoruz onlar bizim askerimiz acaba bu nedenden dolayı bize batmış olabilir mi bunu anlamak çok zor olmamalı bence
+ veriyorum.
Rütbesiz erlerin üzerinde mi
kesinlikle yapılmamalı
Hayır kesinlikle yapılmamalı.
Bu neyin kafası
Pardon ama biz insansak onlarda hayvan onlarında bir canı var Allah onları öldürelim katledip deney yapalım diye mi yarattı resmen canilik.
Yapılmamalı ancak buna bir alternatif bulunabilir
hayvanlar yerine askerler üzerinde denenebilir
Ne alâka
Hayvanlarda denemesinlerde bende mi denesinler?
İnsanlar üzerinde yapılamayacağına göre
Yapmayın deney filan hayat kısa anı yaşa
yapılmaması lazım ama başka da bir çare yok gibi
Evet yapılmalı tabi insana yapacak halleri yok.
İnsanlar üzerinde mi yapsınlar :)
Tıp araştırmayla gelişir. Tabiki olmalıdır.
öyle
Yani insanlar araştırılıyor da hayvanlar neden olmasın. Hayvanlar araştırılmasa veterinerler oluşamaz di
insan denen pisliğin üzerinde yapılmalı bence
askerler buna uygun mesela
askerler mantıklı fikir
insanlar üzerinde mi yapılsın sjsjsjsjsjsjsj
Bu durum ne iui ne kotu.
Hayır işkence resmen yaa
Askerler üzeinde mi yapılsın
O deneyi yapanlara yapilmali