• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

Sizce bilimsel araştırmalar için hayvanlar üzerinde deney yapılması doğru mu? (Sayfa 2)

TimurAkkurt
TimurAkkurt Takip Et
Xper 6 Yaş: 53
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
42
Sizce bilimsel araştırmalar için hayvanlar üzerinde deney yapılması doğru mu?
Cevapla
Kamp Soruları Bilgisayar Soruları Üniversite Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

151

Cevap

194

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Anıll94
    Anıll94 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Yani hayvanların üzerinde denemeyeceklerse kimin üzerinde deneyecekler bende hiç istemem hayvanların canının yanmasını ama insanlığa yararlı şeyler bulunuyor o deneylerde mecbur kalınıyor bir nevi yani insanların üstünde denemektense hayvanları tercih ederim.

    0
    2 Yorumla
    • tugcee1919
      tugcee1919
      +1 yıl

      askerlerin üzerinde

      Yorumla
    • Anıll94
      Anıll94
      +1 yıl

      Bak bir fikir verdin aslında pkk lı o* çocuklarının üzerinde denenebilir ya da senin üzerinde vede senin zihniyetindeki insanların üzerinde fare kadar beyniniz yok it sürüleri

      Yorumla
  • Speraktif
    Speraktif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    elbette ki yapılmalı birde şöyle düşün bütün hastalıklar sadece insanlarda yok ki? hayvanlar içinde yapılıyor bu deneyler? Aynı zamanda ingiltere ziraat olarak çok gelişmiş bir ülke bu deneylerle geliştiler. Şu an onlarda ki veterinerlik ile bizdeki karşılaştırılamaz durumda işte sırf bu yüzden yapılmalı

    0
    2 Yorumla
    • tugcee1919
      tugcee1919
      +1 yıl

      hayvanlar yerine ordudaki rütbesiz askerler üzerinde de yapılabilir böyle masum hayvanlara dokunulmamış olur

      Yorumla
    • Speraktif
      Speraktif
      +1 yıl

      rutbesiz askerleri hayvanlardan daha degersiz goruyorsan pnu bilemem fakat kullanilan hyvanlarin dnasi bize yakin oldugu icin yapiyoruz bu deneyleri

      Yorumla
  • SanalKatliam
    SanalKatliam Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Sorunun Mantığını sorulma amacı Anlaşılmamış...

    Hayır yapılmamalı, hiç bir hayvan üzerinde yapılmamalı...

    İsterse Fare olsun oda bir canlı kesinlikle yapılmamalı...

    Yapılmazsa insanlara da bir şey yapılamaz zaten...

    Benim diyeceğim tek şey her şeyin bir adabı var en fazla fare kullanılmalı mesela, kesinlikle vahşet bir uygulama olduğunu düşünüyorum...

    3
    1 Yorumla
    • Tartoros
      Tartoros
      +1 yıl

      İşte kadın şefkati erkek kadın farkını göstermiş soru

      Yorumla
  • heeej
    heeej Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    maalesef yapılmalı. kullandığımız ilaçlar hayvanlar üzerinde test edilmeden bizim kullanımımıza sunulsa o ilacın yan etkilerini tedavi edip etmediğini nereden bilebiliriz ki? bir hastalığın tedavisi için bile yüzlerce fare kullanılıyor. Fareler yerine insanların kullanıldığını düşünsene. toplu katliam resmen.

    0
    0 Yorumla
  • promiseispromise
    promiseispromise Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yapılmamali demek gelişim teknoloji dursun demek. Yapılmalı demek vicdanını hiçe sayıp gördükleri işkenceyi kabullenmek. Gönül ister ki hic bir hayvan insanlarin refahı icin kullanılmasın. Ya da denegi olduğu deney süresindece uyusturulsun uyutulsun. Gerçi biz bu iskenceleri kabullendigimiz müddetçe uyusturulan tek sey hislerimiz oluyor. her zaman yaptigimizi yapip görüpte gormemezlikten gelmek en olasi çözüm yolu.

    1
    0 Yorumla
  • A_F_K
    A_F_K Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bir ilaç geliştirirsin, ama ilacın yan etkisi, sağladığından dahamı çok bilinmez..
    neden o ilacı kendi üstünde deneyip, deneme yanılma olarak gerçekleştirmek yerine hayvanlara eziyet edersin ki?

    "Bilime inananların hepsi kendi bilimine inanan kendi doğrularını aktaran bencil insanlardır ve asla değişmeyecektir!"

    0
    0 Yorumla
  • grandcannon41
    grandcannon41 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yapılmalı. Bir insan öleceğine bir hayvan ölmesi daha iyidir.

    Hayvanlar üzerinde deneylerde genelde fare kullanılır. Sebebi ise insan metabolizmasına en yakın hayvanlardan biridir. Hem de sevilmeyen , görüldüğünde uzaklaştırılan öldürülen pis bir hayvandır.

    1
    0 Yorumla
  • Serdar95
    Serdar95 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Öncesinde bir insana uygulayıp insan hayatına son vermek yerine deney olarak fareleri kullanmaları daha iyi. İnsan hayatının diğer canlılardan değerli olduğunu söylemiyorum. Zaten bu Dünya'nın sonunu getirenlerde insanlar.. Fakat eğer hayvanlar üzerinde deneyler yapılmazsa başarıya da ulaşmaz.

    0
    0 Yorumla
  • hayirdircanim
    hayirdircanim Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    https://m.youtube.com/watch?v=mGKgfGpvw8Q



    Bakiniz bu aci verici...

    Lakin tip ve farmakolojiyle ilgili yapilan calismalara hepten yapilmasin diyemiyorum malesef, zira ilac kullaniyorum fakat kozmetikde canlilar üzerinde denenmemiş ibaresi olan ürünler kullaniyorum 5 senedir, en azindan bazi konularda duyarlilik ve fayda sağlaması açısından!

    2
    3 Yorumla
    • Ceyces
      Ceyces
      +1 yıl

      Duyarlılığınızdan dolayı kutluyorum sizi...

      Yorumla
    • -Elvis
      -Elvis
      +1 yıl

      Duygusal bir video izlemiştim

      Yorumla
    • Phoenix44
      Phoenix44
      +1 yıl

      bencede hayati gerekli ilaçlar için yapılmalı ama kozmetik sektörü için hiçbir canlıya zarar verilmemeli

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    yapilmamali hayvanlarinda cani var günah.. bence deneyi tecavüzcüler üzerinde, cocuk p*rnosu yapanlar üzerinde, p*rno ceviren fahiseler üzerinde, pavyonda kicini basini sallayan pacavralar üzerinde ve genelevde calisan o... r... lar üzerinde denemeleri lazim.. en azindan hayvanlar insan kaliyo bu serefsizlerin yaninda

    2
    1 Yorumla
    • Muhalifİnsan
      Muhalifİnsan
      +1 yıl

      Seninde insanlığın bu kadarmış.

      Yorumla
  • _Bluelady
    _Bluelady Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Yapılmamalı demiştim. Anket sonucu beni hayal kırıklığına uğrattı.. %56 evet demiş.

    36
    14 Yorumla
    • Phoenix44
      Phoenix44
      +1 yıl

      ne bekliyordun insanlar üzerinde mi yapılacak tı deneyler ya da deneyler yapılmadan insanlara mı satılacaktı ilaçlar

      Yorumla
    • _Bluelady
      _Bluelady
      +1 yıl

      Cevabıma muhalefet olanlardan iliğim kurudu..

      Yorumla
    • -Elvis
      -Elvis
      +1 yıl

      Erkekler ile kadınların oylarına bak sen bir de :)

      Yorumla
    • _Bluelady
      _Bluelady
      +1 yıl

      @-Elvis Gördüm. Buraya ağır bir yorum yazardım hele ki yorumları okuduktan sonra fakat siz değerli mod'larımıza iş çıkarmayayım.. gideyim ben:)

      Yorumla
    • -Elvis
      -Elvis
      +1 yıl

      Erkek-kadın vicdan farkı yine ortada işte.
      Vicdonsuzlar :)

      Yorumla
    • pürumar
      pürumar
      +1 yıl

      sonuçta insanlık için yapılmalı hayvanlarda yapılmazsa nasıl üretilecek bu ilaçlar insanda denenmesi daha mı mantıklı

      Yorumla
    • _Bluelady
      _Bluelady
      +1 yıl

      Hayvanlara beslediğim sempatiyi insanlara beslemiyorum maalesef.

      Yorumla
    • AizenSousuke
      AizenSousuke
      +1 yıl

      İlaç kullanmayın o zaman hanımefendi, makyaj malzemelerine hiç el atmayın bile.

      Yorumla
    • _Bluelady
      _Bluelady
      +1 yıl

      Tamam.

      Yorumla
    • atesbocegiknuffel35
      atesbocegiknuffel35
      +1 yıl

      Bir yorum ancak bu kadar guzel olabilir helal

      Yorumla
    • metay
      metay
      +1 yıl

      Hayvanlarda yapılmazsa nasıl sonuç alacaklar ilaç olmayıncada doktora gidersin yok oram agrıyo yok buram agrıyo neden çare bulamıyorsunuz dersin

      Yorumla
    • Nevergiveup08
      Nevergiveup08
      +1 yıl

      Ya saçma sapan konuşma hadi insanlarda can var hayvanlarda yok mu can birazmantıklı ol @Phoenix44

      Yorumla
    • renas63
      renas63
      +1 yıl

      Güzel kardeşim insanlar üzerinde yapılacağına hayvanlar üzerinde yapılsın

      Yorumla
    • xkhats
      xkhats
      +1 yıl

      Bir ilacın, bir ürünün tek geçerliliğinin hayvan deneyi olduğunu sanan bilgisizler eksilemiş, bir de savunmuş.

      Yorumla
  • TuhafAbi
    TuhafAbi Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    İnsanlar Dünyanın kendilerine ait olduklarını ve sadece kendilerinin yaşama hakkı olmalarının sanmasından kaynaklanıyor bir kaç görüş okuduktan sonra cidden sarsıldım unutma oda canlı senin gibi onunda ihtiyaçları var.
    Ne yani deneyler insanların üstünde mi yapılsın? Bu anormal geliyor da böceklerin üstünde yapılan deney mi normal geliyor.
    İnsanları anlayamıyorum
    Bırakın bunları zaten insanlar hasta eden şey doğalarından uzaklaşmasıdır.

    0
    0 Yorumla
  • Fnur245
    Fnur245 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Denekler insan olamayacagına göre en yakın benzerliklerden hayvanlar kullanılacak. Hiç denenmemiş kontrol edilmemiş bir ilacın sonucunu bilmeden kimse üzerinde kullanılmasını isteyeceğini düşünmüyorum veya ortaya çıkan bir hastalıktan keşfedilen ilacın test edilememsi yüzünden milyarlarca insanın hayatı söz konusuyken hayvanları kullanmak kötünün iyisi söz konusunda. Tabikide saçma sapan deneylerde hayvanlara eziyet edilmesi çok saçma buna karşıyım mesela.

    0
    0 Yorumla
  • YokSanaNikMik
    YokSanaNikMik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    https://m. youtube. com/watch? v=8_XDD_4Z_To
    Yanlışlıkla evete bastım. Kesinlikle karşıyım. Ağır suçlular veya gönüllü olanlar üzerinden yapılsın. Benim vicdanım el vermiyo. Ayrıca "insan"lar sadece tıp için değil güzellik içinde (kosmetik, deri, kürk...) hayvanların canına kıyıyor. Bazı insanlar burdakiler dahil kendilerinden başka kimsenin canı yokmuş gibi yorum yapmış. Tüküriim sizin insanlığınıza.

    1
    0 Yorumla
  • yaspi
    yaspi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 56
    +1 yıl

    Madem insanlığın gelecegi için. Bilimin gelişmesi icin yapılması lazımsa ozaman o kendini insan sayan tecavüzcüler , tacizzciler, katiller ne gune duruyo zavallı hayvanlardan ne istiyolar onların üstünde yapsinlar besleyip koruyana kadar bir işe yararlar bari

    1
    1 Yorumla
    • atesbocegiknuffel35
      atesbocegiknuffel35
      +1 yıl

      Helal be

      Yorumla
  • İlkinck
    İlkinck Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tabiki yapilmali çünkü insanlara şifa olucak türden olanlar insanlar üzerinde yapilamiyacagina göre mecbur hayvanlar oluyo kimisi denek oluyo maymunu uzaya yolladilar bir şekilde bir şeyler öğrenilmesi gerek bence yapılmalı herkesin kendi fikri genelde

    0
    0 Yorumla
  • Adolf-Hıtler
    Adolf-Hıtler Takip Et
    Xper 5 Yaş: 81
    +1 yıl

    Elbette yapılmalı. Olaya duygusal bakmak : aç kaldığınız da ve ölmeye yaklaştığınız bir hayvanı yememek gibi bir aptallık derecesindedir. Yaşamsal değerleri arttırmaya, insan hayatını iyileştirmeye yönelik her türlü deney desteklenmelidir.

    O halde kanser hep öldürür,
    Virüs hep kazanır,
    Insan hep kaybeder.

    Sevgiler...

    0
    0 Yorumla
  • khaleesi91
    khaleesi91 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Kur anda gayet acikca belirtilmiştir.. Hayvanlar ; insanlar için yaratilmistir, bazilarinin etinden sütünden yararlanmak için, bazilarinin gücünden, bazilarini da fayda saglama amacıyla yaratilmistir.. İnsanlar için yani..

    3
    11 Yorumla
    • ak-47
      ak-47
      +1 yıl

      Bu düşüncenden herkesi kullandığını açıkca ortada kuranı falan katma böyle bişey yok.

      Yorumla
    • khaleesi91
      khaleesi91
      +1 yıl

      Okumani tavsiye ediorm.. Bilim adina yapilacaktir..
      @ak-47
      Hic belgesel de izlenilmiyor sanirim ;)
      O zaman tüm panzehirlerin yapim asamalarina da karsisinizdir siz !

      Yorumla
    • böcükasker
      böcükasker
      +1 yıl

      +1 sana kız

      Yorumla
    • böcükasker
      böcükasker
      +1 yıl

      ne yaptın bugün de yürüdün mü?

      Yorumla
    • khaleesi91
      khaleesi91
      +1 yıl

      Her daim yürüyorum :D @böcükasker

      Yorumla
    • khaleesi91
      khaleesi91
      +1 yıl

      Lütfen saygili olun @ak-47

      Yorumla
    • ak-47
      ak-47
      +1 yıl

      Hadi engelle cici kız senden general olmaz piyade olur.

      Yorumla
    • böcükasker
      böcükasker
      +1 yıl

      tebrikler wala ya ben bir iki ay koşuyorum sonra bırakıyorum bir türlü rutine bindiremedim...

      Yorumla
    • khaleesi91
      khaleesi91
      +1 yıl

      O kadar kişi bilim için evet demiş neden benim görüşüme saygi duymayip asagilayici yorumlar yazıyorsunuz?

      @ak-47

      Yorumla
    • elfida_hi
      elfida_hi
      +1 yıl

      Kuran diyorsun çok güzel de Kutsal kitabımız Kur'an da hayvanlara eziyet edin işkenceye maruz bırakın mı diyor? Onlar bize Allahın emanetidir

      Yorumla
    • khaleesi91
      khaleesi91
      +1 yıl

      Ne anlamak istiyorsan onu anla..
      Şunu söylüyorum sadece bunu da anlayamazsan şüphe duyarim aklindan.. Yapisik ikizlerin birbirinden ayrilmasi öylece insanlar üzerinden denenmedi.. eğer hayvanlar olmasaydı sonuçlar ölümcül olabilirdi.. Hoscakalin @elfida_hi

      Yorumla
  • maymuncuuk
    maymuncuuk Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    İnsanlar üzerinden mi yapılacaktı diyenler var? İnsanlarkla hayvanlar aynı mı ya bır mantık kurun ayrıca yapılmamalı o da bir can taşıyor Onun yerınde olabılırdınız bencilce davranmayın!

    5
    0 Yorumla
  • mydeath
    mydeath Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Daha fazlasini okumaya yuregim kaldirmadi.. Hayir yani ben daha kendi kedimi hafifce itmeye kiyamazken bu insandan bozmalar, sirf bir grup insan iyilesecek, iyi gorunecek, iyi kokacak diye hayvanlara iskence ediyor. Ne kadar degersizmis hayvan hayati!

    1
    1 Yorumla
    • Tartoros
      Tartoros
      +1 yıl

      kesinlikle

      Yorumla
  • smyrnaT
    smyrnaT Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bana kalırsa ölmek üzere olan insanlar üzerinde deneyler yapılmasını tercih ederdim. Deneyler olumlu sonuçlar verirse yaşarlar değil mi? Yeter ki çözüm üretilsin. Ama yok insanlar hep en kolayına kaçarlar. Yine de kararsızım.. Mantığım olabilir dese de, yüreğim hala asla diyor. Vicdanım elvermiyor. Onların gözlerine bir kez bakan böyle bir şey zaten yapamaz. Birazcık bencillik olduğunu düşünüyorum. Biz insanlara yarar için, hayvanlar katlediliyor. Hayat çok garip..

    0
    2 Yorumla
    • heeej
      heeej
      +1 yıl

      ölmek üzere olan hasta annen olsa, başkalarını tedavi etmek için onun üzerinde deney yapılmasını ister miydin?

      Yorumla
    • smyrnaT
      smyrnaT
      +1 yıl

      Eğer kendisi kabul ederse evet.

      Yorumla
  • PaRaDoKS9
    PaRaDoKS9 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Şimdi hayvan severler kıza bilir ama hayvanlar üstünde yapılması şart. Çünkü deneklerin deneylerde olumlu sonuç verebilmesi için hızlı üreteceği verimli döl elde edilmeli ve maliyeti ucuz olmalı. Bu nedenlerden ötürü deneylerin hayvanlar üstünde yapılması çok doğru. Ayrıca bunca deney hayvanlar üstünde yapılmamış olsaydı şu an ki ilaçların bir çoğu olmazdı.

    0
    0 Yorumla
  • walkytalky
    walkytalky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bence yapılmalı. Yani düşününce zalimlik gibi görülüyo bu bir gerçek ancak o kadar güzel Örnekler vermişsinizki cokta bişey söylemeye gerek yok. O kadar hastalık bu deneyler sayesinde engellenebiliyo şu an .. Bence bunun yerine afrikadaki insanlara yemek Karşılığında verilen yan etkileri belli olmayan ilaçları tartışmalıyız

    0
    0 Yorumla
  • KemalSönmez
    KemalSönmez Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Şimdi evet yapılmalı desem, hayvan haklarını savunan insanlar canii der.

    Hayır yapılmalı desem, bir sefer hastalıkların çözümü nasıl bulunacak.

    Hayır yapılmamalı diyen insanlar, lütfen hasta olduğunuzda çözümü kendiniz bulun hayvanlar ölmesin istiyorsanız, ilaç içmeyin, tedavi görmeyin ki savunduğuz düşünce mantıklı olsun.

    Bence yapılmalı, çünkü başka çaremiz yok.
    Olsa onunda çözümünü bulurlardı.

    2
    0 Yorumla
  • Gelgorhalimizi
    Gelgorhalimizi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    tabi tabi yapılsın yapılsın supersiniz ya sizinki can ama onlarınkı degıl dimi o hayvanlara ne kadar ezıyet edıldıgıyle ilgili bir ffikriniz var mı ve sorması ayıp bu kadar hastalıgı cıkaran kım hıc dusundunuzmuu ilaç tuccarları kasalarını daha fazla doldursun diye bol bol hayvan ve insan denekler kullansın dımı valla supersınız...

    görüşümede yorum yapmayın sizde kalsın

    0
    0 Yorumla
  • Leprusal
    Leprusal Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Deneyler insanların üstünde yapılmalı.

    Tecavüzcülerin , kadın cinayetlerine bulaşanların ve diğer ciddi ağır suç işleyen kişilerin üstünde

    Ben idama bu yüzden karşı olduğumu söylemiştim. Bu şerefsizler en azından bir işe yarardı.

    4
    1 Yorumla
    • _Bluelady
      _Bluelady
      +1 yıl

      Ağzına sağlık.

      Yorumla
  • eliffeliff
    eliffeliff Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 36%
    +1 yıl

    İnanamıyorum ya insanların bu kadar gaddar olmalarına. Kanım dondu yorumları okurken gayet normal bir şeymiş gibi. İyi ki insanligimi kaybetmedim. İyi ki hayvan diyip geçmiyorum. Özellikle oy veren kişileri görünce çok şaşırdım

    2
    1 Yorumla
    • atesbocegiknuffel35
      atesbocegiknuffel35
      +1 yıl

      Aynennnn harikaa bir yorum helal olsun valla sozleriniz cok guzel onca korkunc yorumlra rmen.

      Yorumla
  • SchindlersTits
    SchindlersTits Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Bulacağın bir ilaç milyonlarca insanın ve hayvanın hayatını kurtarabilir.

    Hayvan hakları açısından elbette yanlıştır. Fakat, veremden, kara vebadan, gripten milyonların ölmesinden daha iyi bir durumdur.

    Şöyle bir durum daha var ki, birçok suçluya idam cezası uygulanıyor. Bu bir israf. Yani senelerce yetişmiş o bedeni israf ediyorsun. Bence bunlara uygulanabilir.

    0
    0 Yorumla
  • matmazelomega
    matmazelomega Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 80%
    +1 yıl

    Ağlayan ölen bebekler, acıdan kıvranan insanları düşününce deneyler yapılmalı. Ancak artık bu eskisi gibi olmamalı. Daha profesyonel ve dünya saglik örgütünün bilgisi dahilinde olmalı. Ki zaten artık böyle.

    1
    1 Yorumla
    • Osilius
      Osilius
      +1 yıl

      İstemeyerek de olsa benim de dogru gordugum tek sebep bu

      Yorumla
  • thescorpion
    thescorpion Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 2b cevap paylaştı.

    hayvanların kesinlikle bir yaratılma amacı var, o da tamamen bizim için yine, çevrenize şöyle bir bakın, her şey bizim için yaratılmış, düşünebilen kavrayabilen bir insan olmasa anlamsız her şey, ayrıca bir hayvan yaşadığının farında değilmiş, yani öldüğünü de anlamayacaktır

    0
    0 Yorumla
  • PembeeePanter
    PembeeePanter Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Çok saçma insanlarla hayvanlar çok farklı, bikere biz düsünebiliyoruz ama onlar düsünemiyor oyüzden boşu bosuna hayvanları harcamak çok saçma dünyada o kadar işe yaramaz insan varken!.

    2
    1 Yorumla
    • MerveSahin70
      MerveSahin70
      +1 yıl

      Helal aynen.

      Yorumla
  • trpol
    trpol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    o kadar içtiğin ilaç verilen serum ve diğer tıbbı yararlı zehirlerin faydası ve zararlarını tespit etmek amacıyla insan üzerinde denenmesi yerine hayvan üzerinde denenmesini daha faydalı buluyorum. Sonuçta hepimizin sağlığını ilgilendiren deneylerin sonuçları için bu hayvanlar kullanılmak zorunda.

    0
    0 Yorumla
  • DüzÇizgi
    DüzÇizgi Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Ne uzerinde yapicaklar. Tamam o zaman bilim adamlari en sevilmeyen hayvanlari toplasin onlar uzerinde yapsin bu nedir yaa. En cok ureyebilen hayvanlar uzerinde yapiliyo ki nesiller tukenmesin. Hem bu sekildeki deneylerle daha sevimli hayvanlarda ortaya cikabilir hayvan severler :))

    0
    0 Yorumla
  • ezgi4
    ezgi4 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 36%
    +1 yıl

    deney yapilacaksa gonullu insanlar kullanilsin, hem daha net sonuclar alirlar hayvanlara gore, tamam deney yapiosunuz bilim adina yararli seyler cikiyor belki ama baska yol bulunmali

    2
    3 Yorumla
    • atesbocegiknuffel35
      atesbocegiknuffel35
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • merttt2t
      merttt2t
      +1 yıl

      ordudaki rütbesiz erler üzerinde yapılabilir

      Yorumla
    • vakvak23
      vakvak23
      +1 yıl

      Rütbesiz erler iyi fikir

      Yorumla
  • Osilius
    Osilius Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    İcimiz aciyor her birinden haber aldigimizda ancak diger turlu bizler icin yeni cozumler yeni tedavi yontemleri nasil bulunabilir? Yeni ilaclar onca kimyasal? Bunlara karsi olmayin demiyorum ama mantikla duygusalligin arasindaki o kucuk cizgiyi de gormezden gelmeyelim

    0
    0 Yorumla
  • Whell
    Whell Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    eğer doğadaki canlılar arası mücadeleye bakarsanız bizim geleceğimiz hakkında bilgi edinmemiz ve bunu hayvan deneklerle gerçekliyo olmamız vicdanınızı acıtabilir lakin türler kendileri için mücadele ederler

    0
    0 Yorumla
  • 1-Floki-1
    1-Floki-1 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    kesinlikle yapılmalı yoksa isanlar daha çok ölür fakat!!! o kullanıkları hayvanı doğaya salmayacaklar sonuçta onun bir özellğini felan değiştirmek istdiler. ve deneyde kullanıkları hayvaları üretip yerine koymalılar.

    0
    0 Yorumla
  • MrGreyy
    MrGreyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 69%
    +1 yıl

    arkadaşım adam bişey bulmuş çalışıp çalışmadığını nasıl test etcek direk insanamı versin tabikide ilk önce hayvan üzerinde test etmesi gerek fakat bu hayvanların çok fazla olan bir tür veya ölmeye yakın olan hayvanlardan seçilmesi daha iyi olur

    0
    0 Yorumla
  • Hz_Joker
    Hz_Joker Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 30%
    +1 yıl

    dünyada yaşayan en tehlikeli türe sorulmuş sorunun yanıtı iki ucu boklu deynek niteliğindedir. yapılsın desen bir türlü yapılmasın desen başka bir türlü...
    fakat kozmetik ürünler için yapılan deneylere sonuna kadar karşıyım.

    0
    0 Yorumla
  • selinnnnnnn
    selinnnnnnn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 40%
    +1 yıl

    İnsanlarda denenecel değil ya ne sonucla karsılasılacagı belli değil bu yuzden hayvanlarla deney yapılması bana gore normal ictigimiz ilaclarda bile hayvansal urunler var mesela fare den bile ilac yapılıyo

    0
    1 Yorumla
    • lazoğlu53
      lazoğlu53
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • erkatoko
    erkatoko Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 58%
    +1 yıl

    denek insan olmaktansa onların feda edilmesi daha iyi petshop işletmiş biri olarak bu işin ticaretine baksamda bu gereli bence ha izinsiz insan üzerinde farklı deneyler yapan özel kuruluşlar yok mu var tabi ama yapıcak bişey yok

    0
    0 Yorumla
  • caNözüMm
    caNözüMm Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl

    Her zaman icin, cok celiskide kaldifim konulardan birisidir bu. Hayvanlari kendi amaclarimiz icin kullanmak bencilligin hat safasi.. Ama soyle bir gercek de var ki, hayvanlar kullanilmasa o ilaclarin hic biri de bulunamazdi..

    0
    1 Yorumla
    • merttt2t
      merttt2t
      +1 yıl

      Askerleriin üstünde yapılmalı?

      Yorumla
  • uzmankaynak
    uzmankaynak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 36%
    +1 yıl

    eksik olmuş soru. O yüzden şık seçmedim.
    Yapılmalı lakin işkence olarak sayılanlar değil.
    israillilerin ingilizlerin hayvan deneyleriyle müslümanların yapacağı bir olmaz. biri cani diğeri merhametli.

    0
    2 Yorumla
    • tugcee1919
      tugcee1919
      +1 yıl

      askerler üzerinde yapılabilir hayvanlar masum

      Yorumla
    • uzmankaynak
      uzmankaynak
      +1 yıl

      Sen asker ol senin üzerinde yapalım

      Yorumla
  • voluptuous
    voluptuous Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    En şerefli mahluk olan insan içindir zaten: hayvanlar

    Evet yapılmalı

    5
    5 Yorumla
    • atesbocegiknuffel35
      atesbocegiknuffel35
      +1 yıl

      Senin gibi benciler denek olmali !

      Yorumla
    • voluptuous
      voluptuous
      +1 yıl

      @atesbocegiknuffel35

      Sen hayvan kesip yiyorsun ama değil mi?

      Sağlığın için neden deney yapılmasın

      Yorumla
    • Phoenix44
      Phoenix44
      +1 yıl

      Hayvan özutlerınden yapılan kozmetık urunlerı kullananlar da kendılerı sonra bır yapay hayvanseverlık lerı yok mu :)

      Yorumla
    • atesbocegiknuffel35
      atesbocegiknuffel35
      +1 yıl

      Benim hayatimi gorsen bu yazdgnin ne kdr komik oldgnu gorurdu ;) n

      Yorumla
    • voluptuous
      voluptuous
      +1 yıl

      @atesbocegiknuffel35
      benimki senden beter :(

      Yorumla
  • kısacanımde
    kısacanımde Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 43%
    +1 yıl

    şu deney hayvanları kullanımına karşı imza saçmalığı hakkında bir kaç şey yazacaktım ama hali hazırdaki tartışmaları ve savunucularının cahil söylemlerini gördükçe üşenip vazgeçtim... ayrıca bu konuya değindiğin için de teşekkürler...

    0
    0 Yorumla
  • erdem-suomi
    erdem-suomi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Duygusal gözle bakarsak yanlış gelebilir ancak başka ne üzerinde yapılabilir? Teknolojinin, bilimin gelişmesi gerek. Vejeteryanım ama hayvanlar üzerinde deneylere karşı değilim. Alternatifi yok. Olmayacak.

    0
    1 Yorumla
    • vakvak23
      vakvak23
      +1 yıl

      askerler üzerinde yapılsın denek hayvanı olarak kullanılmaya uygunlar

      Yorumla
  • Braveboy49
    Braveboy49 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kesinlikle yapılmamalı. Anket sonucu da hüsran. İnsan veya hayvan ne fark eder?
    Onlarda bir canlı. Biz kendimiz için istemiyorsak eğer, onlara yapma hakkımızda yok. Biraz daha insani düşünürsek daha mantıklı cevaplar gelecektir.

    0
    0 Yorumla
  • BOYzone
    BOYzone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bir örneği paylaşmak istiyorum yanıklar için krem üretiliyor gizli çekim yapılmış görüntüleri izledim hayvanı yakıp tabi bu derecelere göre yanıklar yaktıktan sonra kremi sürüp iyileştirme süresi var fakat bu deneyler insanlar için.

    0
    0 Yorumla
  • büşrakim
    büşrakim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    en az acı verecek şekilde yapılmalı. hayvanlar insanların hizmetine sunulmuştur. bir insanın hayatını kurtarmak için bir fareyi gözden çıkarabiliriz. ama bu olay işkenceye gitmeyecek şekilde olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • İsviçreliii
    İsviçreliii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110
    +1 yıl

    Yapılmalı timur abi. O kadar hayvan seviyorsak önce besi çiftliklerine el atsınlar yani. Milyonlarca hayvan öldürülmek için büyütülüyor.

    Bu hayvancıklar en azından bilim uğruna gidiyor.

    1
    3 Yorumla
    • Drejevic
      Drejevic
      +1 yıl

      Köylerde eşek beslemek de yasaklansın bu mantıkla, çünkü tecavüze maruz kalıyor hayvancağızlar.

      Yorumla
    • İsviçreliii
      İsviçreliii
      +1 yıl

      @drejevic
      Doğru diyorsun, eşek, tavuk koyun vs vs. Onu bırak damacana bile yasaklanmalı

      Yorumla
    • vakvak23
      vakvak23
      +1 yıl

      askerler üzerinde denensin hayvanlara kıyılmasın

      Yorumla
  • aşklove
    aşklove Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Cevabim istemeden de olsa yapılmalı.

    En yakininizin gözünüzün önünde erimemesi için çözümlerin deneysel kobaylar ( hayvanlarla ) bulunmasi tek yöntem.

    1
    0 Yorumla
  • keşfedilememiş
    keşfedilememiş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    İngilterede Hak hukuka ÇOK riayet edilir
    hatta O KADAR Kİ çok daha değerli olduklarındanmı kobay OLARAK HAYVANLARI KULLANMIYORlar
    insanları para karşılığında kobay olarak kullanıyorlar..

    0
    1 Yorumla
    • Phoenix44
      Phoenix44
      +1 yıl

      Ordada ılk hayvanlar uzerınde sonra ınsanlar uzerınde yapılıyor

      Yorumla
  • pi314
    pi314 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Gercekten anlayamiyorum yapilmali diyenleri. Deneyler sayesinde saglika ve bilimde gelinen noktalari tabi ki görmezden gelemem ama teknoloji gayet gelisti. Deneyleri duzenleyen firmalar daha cok ödeyerek teknolojik aletler kullanmamak icin hayvanlari kullaniyorlar. Oysaki ayni ortamlarin olusturulabilecegi teknolojiye sahibiz Dünya olarak. Tabii arastirmaktam cok verilenlere yetinen toplumlar oldugu surece bu yorumlari da cok görmemek lazim !

    0
    1 Yorumla
    • eserakan
      eserakan
      +1 yıl

      Teknolojiyi biyolojik olarak kullanabilseydik zaten deney yapma gibi bir derdimiz olmazdı.

      Yorumla
  • Wolcano
    Wolcano Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 52%
    +1 yıl

    aha buradaymış radyoda ki arkadaş demek sendin... Arkadaşım bu siteyi hiç bilmiyorsun sen sanırım? Buranın sonuçlarını ciddi bir şeymiş gibi radyoda paylaşmak çok ironik bence...

    0
    0 Yorumla
  • Hawaiii
    Hawaiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 62%
    +1 yıl

    Hayvanlarda yapılması da pek iç açıcıı bir durum değil sonuçta onlarda canlı ama insanlar üzerinde de denenmiyeceği için mecburiyet yönünden hayvanlar tercih ediliyor.

    0
    0 Yorumla
  • yenibirnick
    yenibirnick Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    suriyede endonezyada 3. dünya ülkelerinde insanların çoğu hop diye birden ortadan kaybolur kimse anlamaz savaşta öldü denilir bu insanlar sizce nereye gidiyor bir tek hayvanlarda mı deney yapılıyor sanıyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • HakanKuzucu
    HakanKuzucu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 33%
    +1 yıl

    Ben yapilmali diye dusunuyorum bu tür deneyleri baska sekilde ise yarayp yaramadiginu bilemezler cunki.. Olumcul hastalarda istegi dogrultusundada deney yapilabilir zaten kaybetcegi bisey yok

    0
    0 Yorumla
  • RRRaskoInikov
    RRRaskoInikov Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 704 cevap paylaştı.

    Bizde laboratuvar da deney yaptık ama kurbağayı kesmeden önce bayıltmıştık. Acı çektirici yöntemler kullanılmasa daha iyi olur. Onlarda birer canlı. Zaten dünya üzerinde bulunan en vahşi tür insanoğlu

    0
    0 Yorumla
  • Asrıncan17
    Asrıncan17 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    mutlaka canlı bir varlık üzerinde deney yapılmalıdır. bunun insan olmasından çok hayvan olmasını tercih ederim. ama mümkün olduğu kadar az acı verilsin fakat acı vermek zorunluysa verilsin. yorumumu kötüleyenler olacaktır fakat bilim'de ilerlemenin en hızlı yolu bu...

    0
    0 Yorumla
  • nasibishesin
    nasibishesin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 42%
    +1 yıl

    Hayvan sever değilim. Ama ekolojik dengenin bozulmasına karşıyım. Canlıya acı veren her türlü zalimlik kabul edilemez. Vahşi kapitalizmin emperyalist güçlerin esiri olmuşuz :) Duygusallığa yer yok.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (225)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Anketler > Sizce bilimsel araştırmalar için hayvanlar üzerinde deney yapılması doğru mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Deneyler için hayvanları kullanmak etik midir? 12 cevap verildi
Hayvanlar üzerinde yapılan deneylere bakış açınız nedir? 89 cevap verildi
Hayvan deneyleri hakkında ne düşünüyorsunuz? 20 cevap verildi
İnsanların hayvanlar üzerinde deney yapmaya hakları var mı? 28 cevap verildi
Hayvandan insana organ nakli için deneyler yapmak isteniyormuş ne düşünüyorsunuz? 10 cevap verildi
Hayvanların denek olarak kullanılması hakkında ne düşünüyorsunuz? 32 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨