

Göz merhemi veya damla damlatamadan önce bunu sıkmak gerekiyormuş, bunu sıkmadan açılmaz mı bilenler var mı? Veteriner hekim söyledi sağ olsun ama birçok kişi merhemle açabiliyo


Göz merhemi veya damla damlatamadan önce bunu sıkmak gerekiyormuş, bunu sıkmadan açılmaz mı bilenler var mı? Veteriner hekim söyledi sağ olsun ama birçok kişi merhemle açabiliyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Crystalin pahalıdır ama mükemmeldir. İnsanlar da kullanabilir. Evde bulunması iyi olur
Valla komşumuz krem verdi sonra göz damlası da vardı kremi sonradan verdi ama sürdüm bakalım umarım iyi gelir ilgileniyoruz yani
Evde de bir sürü kedi var eve alamıyorum her yer kedi
Herkesin elinde olmayabilir. Bin lira falan fiyatı. Açan nasıl açıyormuş? Veteriner biraz abartmış bence
Evet Bir de gözünün biri şişmiş ya bir tanesinin veterinere mi götürsem ki ama o da sürekli her şeye borç yazıyor
Şişlik haricinde akıntı veya enfekte durumu da var mı? Bulaş riskine dikkat et
Yok akintisi sadece sis ama sürekli yatıyor napsamki yaa
Görür bence ne olur ne olmaz
şu an kendine gelmiş gibi ama gözü hala sis napsamki
Götürmedin mi?
Ya götürmedim ya stajyerler var biliyorum kortizonlu kortizonsuz diye zaten fikir veriyorlar bir tanesine götürdüm borç çıkaracak gibi duruyordu götüremedim çünkü çalışmıyorum bir tane var tanıdık O da bize uzak taksiyle gidebilirim en geç pazartesi götürebilirim o yardımcı olabilir sence ne yapmalıyım
Ya götürmedim ya stajyerler var biliyorum kortizonlu kortizonsuz diye zaten fikir veriyorlar bir tanesine götürdüm borç çıkaracak gibi duruyordu götüremedim çünkü çalışmıyorum bir tane var tanıdık O da bize uzak taksiyle gidebilirim en geç pazartesi götürebilirim o yardımcı olabilir sence ne yapmalıyım?
Hayvanın gözünde ne olduğunu bilmiyoruz. Umarım pazartesi gününe kadar geçmiş olur
Hiç sanmıyorum havalar hep yağışlıydı enfeksiyon kalmıştır gözünü gören bunu diyor
Yapay zekaya sor
Yapay zekayı sormayı Ben bilmiyor muyum denemiş insalara yardımcı olsunlar diye diğer ilaç pahalı benim bütçemi aşıyor
Kes nağme yapmayı. Bilsen burada boş yere vakit harcamazdın.
Ben biliyorum demedim bilen birine soracağım dedim yapay zeka adı üstünde yapay zeka oradan buradan yazıları paylaşıyor
Doğru şekilde sorarsan daha uygun cevaplar alabilirsin. Cevaplar buradan daha verimli olacağına eminim
Bu arada biraz sert çıktım ama sen provoke olup duruşunu bozmadın. 👌👏👏👏