Yolun ortasındaydı (yolun kenarına koydum) annesi vardır diye ellemedim ama 1 saat sonra bile hala yoldaydı. Eve aldım. Ilık süt, ufalanmış ceviz, marul koydum ama sadece süt içiyor ve çok uyuyor. Bugün pek hali yoktu. Kutudan zorla çıktı 😥. Sütü ufak biberon gibi bir şeyle veriyorum. 5 haftadan daha büyük.
Evde beslenmesi yasak ama bu mecburi.
2 gündür oynuyordu geziyordu ama bugün pek bir halsiz.
Güncellemeler
+1 yıl
Şeffaf bir kutu satın aldım içine oyuk bir ağaç parçası koydum
Sincabım hasta ama veteriner pek bir şey anlamadı, ne yapabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Başka bir veterinere götür valla başka çare yok 😞
Ya ben bunu yerim çok tatlı 😍 annesi yok diye mi hasta acaba? Netten veteriner numaraları bul ara anlayan biri çıkar herhalde
Sincap besleyen bir adam vardi hatta Instagram ve YouTube de bulup fikir sorun
Yaaa kıyamam nasıl da tatlııuuu
Türkiye'de sincaptan anlayan veteriner yoktur
Ben de veterinerim
E ama o da hayvan
Veteriner fakültesinde onlarca hayvan görüyoruz zaten. Bir de sincaba odaklanmaya vakit yok
orman bakanlığını veya barınağı ara bence
Başka veterinere götür
Yaaa çok tatlı