Diğer apartman evler 2,5 ya da 5 milyon
Çok derin kesik atardamara gelirse aşırı kan kaybı ve ölüm riski olur mu?
Diğer apartman evler 2,5 ya da 5 milyon
Çok derin yara yerinde atardamara denk gelirse, aşırı kan kaybı olur mu?
Evet atardamarın şakası olmaz. Su gibi boşalır valla. Dolayısıyla bu tarz durumlarda acilen bölgeye tampon yapılarak sürekli bastırılması lazım ki kan kaybı minimuma indirgensin. Doktor mudahalesi şarttır sonrasında.
Çok geçmiş olsun. Uzuv yerine dikildi mi? Doku kaybı var mı? Benim de başıma gelmişti uzuv değil ama bedenimin bir parçasının yırtılıp deri parçasının havada uçuştuğunu görmüştüm. Lakin doktora gittiğim de dikiş izi kalacağını açıkladı ve dikiş izi istemediğim için mudahale ettirmemiştim. Madem yara kalacak erkek izi olsun diye :D Hhasufhu
Olur bir tanıdığım bacağını kesmişti sunta kesme makinesi ile adam yürüyerek bilinci açık gitti hastane o hastaneye o başka hastane derken kan kaybı yüzünden adam tabutla geldi
Çok teşekkür ediyorum gerçekten de ama Allah çok merhametli bu benim suçum. Bardağı kapıya vurmasaydım o kaza olmayacaktı.. çoğu kez rüyamda gökyüzüne yükseldim sonra iyileştim bipolar bozukluk hastalığım vardı şu an kendimi gerçekten çok iyi hissediyorum
2 kez akıl hastanesinde tedavi gördüm sonra ilaç içtim iyileştim
evet olur tabikide atar damar bu
geçmiş olsun, malum atar damarda kan fışkırır şekilde kesik kesik akar toplar damar gb değildir
çok geçmiş olsun.
Cevap
7Cevap
Olur tabiki atardamara gelen her kesik aşırı kan kaybına yol açar
olur. çok sıkı tampon acil hastane.
Olabilir büyük ihtimalle.
Allaha şükür o raddelere gelmedim hiç ama 1 hafta kan kustum onu yaşadım yani.
Teşekkür ederim hepimize geçmiş olsun.
Tabi öyle ayağım kırıldı bilekten ameliyat sırası bekliyordum bir yaşlı anne kalçası kırık enfeksiyon kapmış cocukları ölsen de kurtulsak diyordu yüzüne.
Daha nereden geldiğimizi bilmiyoruz doğmadan önce Allah ile konuştuk ama hiç hatırlamıyoruz ben bebekliğimi çocukluğumu bile hiç hatırlamıyorum eskiden de çok küçük çocuktum kafam yere çarptı çok şiddetli olarak bayılmıştım o yüzden bipolar bozukluk hastası oldum beynim çok zarar görmüştü iki kez akıl hastanesinde tedavi gördüm sonra iyileştim.. aile denilen bu konuda sevgi görmemiş çocuklar suç işliyor psikolojik etken olarak.
Çok geçmiş olsun sorunlu zamanlardan geçmişsin dikkat et bazen hayata dönüp bakmak gerekiyor yaşantıya zamana.
Doğru diyorsun kesinlikle haklısın
Eskiden çocuktum hastanede serum takılmıştı psikolojik sıkıntım vardı kira veremiyorduk cumhurbaşkanı bize ev vermişti
Tapusu bizde ama satılmıyor
sırt kız çocuğu hasta olduğu için devlet ev verdi, birde maaş verdi aileme
Ailem bana çok iyi bakıyor
Ne güzel güle güle oturun o evde umarım hep böyle gider
Anladım ne güzel verilmiş size umarım herkese verilir.
Rica ederim
olma ihtimali yüksek
doktor ne dedi peki durum ne şu anda
uzuv kopmuş derken kolun mu parmağın mı
kemiğin görünmesi çok derin bir kesik olduğunu gösterir ancak dikilmişse sinirlere zarar gelmemiş demektir tabi atar veya toplardamara denk gelse iş çok başka da olabilirdi dikkat et
yine de dikkat et
Kan kaybı olur
Olur
Olur evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?