1 ay

Sıcak yağ ile bileğimi yaktım, su topladı ama acımıyor; iz kalır mı, doktora gitmeli miyim?

Sıcak yağ ile bileğimi yaktım, su topladı ama acımıyor; iz kalır mı, doktora gitmeli miyim?

Çok ciddi değil bence, ufaktan küçük küçük su toplamaya başladı ama acı hissetmiyorum, hissizleşti.

Sıcak yağ ile bileğimi yaktım, su topladı ama acımıyor; iz kalır mı, doktora gitmeli miyim?
Cevapla