
Çok ciddi değil bence, ufaktan küçük küçük su toplamaya başladı ama acı hissetmiyorum, hissizleşti.

Çok ciddi değil bence, ufaktan küçük küçük su toplamaya başladı ama acı hissetmiyorum, hissizleşti.
Su toplamaya başladıysa 2. derece yanıktır. Yanma durumlarında hiç vakit kaybetmeden hemen o an yanan yeri suya tutmak gerekir bilgin olsun. O an suya tutmak yanığın derinleşmesini önler çünkü. İzi kalmaması ve çabuk iyileşmesi için kantaron yağı kullan. Hemşireyim. Yumurta akı gibi değişik yorumları dikkate alma
Buz tutmakta zararlıymış sanırım maalesef bugün buz tuttular ama koluma bi süre
Evet buz da tutulmaz tabiki
Neyse olan olmuş artık ama buz olmaz. En fazla hafif soğuk bir suyu şişeye koyup tutabilirsin ama buz kesinlikle olmaz
Tamamdır çok sağolun
Dediğim gibi kantaron yağı kullan mutlaka. İz kalma riski var. Kantaron kullanırsan hem iyileşmesine faydalı hem de izi ya tamamen geçirir ya da minimum iz kalır
Rica ederim. Geçmiş olsun
Ha bir de yanan yerin güneşe maruziyetini mümkün olduğunca azalt. O da iz kalmasına neden olur
Hatta mümkünse hiç güneş görmesin orası
Cevap
14Cevap
Şu an güneşten uzak tut , kabarcığa elleme. 1-2 haftada düzelme olmazsa doktora gitmelisin. Hissizlik olması sinir etkilendiği içindir.
Çok geçmiş olsun, doktora ihtiyaç duymasan da araştırıp doğru bi müdahale yap ki dur yere kötüye gitmesin
Yaa senin aklından zorun mu var? acı yoksa kendini kızartma yapmışsın demek ki.
Kalmaz ama su toplayan yerleri soymaman lazım kendiliğinden kuruyana kadar dursun
Hayır. Su toplayan yerler kesinlikle soyulmaz. Enfeksiyon riski oluşturur. Şişliğin kendiliğinden geçmesini beklemek gerekiyor
Hee pardon soyman lazım olarak okumuşum sorry
Ne alaka ya
doktora git yanık kremi sür izi kalmasın zamanla şu toplaması artar şimdi taze olduğu için acısız gibi geliyor
Acısını hissetmek istemiyorsan bir şey sar... iz kalsın istemiyorsan kantoron sür
Geçmiş olsun. Yanık kremi sürerdin
Oo baya yanmış silverdin sür sonra da madecassol
Geçmiş olsun git tabi
Yumurta akı sür iz kalmasın
Git tabi daha iyi ilgilenirler.
Soğuk suya tutsaydın 5 dk falan acil tut
Bişi olmazda ama iz kalabilir
Dr git Krem verir
Git dsha çabuk geçmesi için krem verir
İz kalırr
Git baktır
Benimde bir yerim yandi sonduren olur muuu
evet kalır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?