Var mıdır bir bildiği?
Yapay zeka kesinlikle içme dedi bir de size sormuş olayım.

Var mıdır bir bildiği?
Yapay zeka kesinlikle içme dedi bir de size sormuş olayım.

Oral tablete alerjik reaksiyon göstermeyebilirsin. Amoksisilin penisilin türevi bi antibiyotik olup penisilin enjeksiyonu sonrası alerjisi olmayanlarda bile ajerlik reaksiyon göstermesi yaygın. Dolayısıyla doktor da bu şekilde düşünmüştür. Eğer iğne olarak aldığını söylediysen oral tablet formunu yazması anormal değil. Ama oral kullanımda alerjik reaksiyon geliştiyse bu ilacı kullanma.
Doktorun bunu yapması kusur olur. Alerjik reaksiyonların sonuçları ciddi olabilir.
Öte yandan, olumlu düşünürsek, belki alerji iyileşti ve hiçbir şey olmayacak 😃
Tabi sağlık kumar oynanacak şey değildir..
İçmemen daha doğru çünkü sıkıntı çıkarabilir. Özellikle penisilin alerjisi olanların bu tür ilaçlardan uzak durması daha doğru çünkü bir sıkıntı illaki yaratır
Rica ederim
Sakın haaaa sakınnnn. Hemen doktora geri git ilacı almasan bile olurdu geri çekerlerdi reçeteyi orada bir yanlışlık olmamış. Duymamış olabilir alerjin olduğunu. Sakın içme
Oluyor bazen öyle kafasında kim bilir daha ne düşünüyorduysaa djdk
Cevap
26Cevap
Alerjin olduğunu doktora söyleseydin değiştirirdi. Ayrica eczaci da sistemden muadilini verebilirdi neden aldin ki
Aslında eve gelene kadar doktoruma güvenerek gelmiştim evde ilacı okuyunca şaşırdım, nasıl olur dedim ama biliyordu alerjimi dedim. Doktoru suçlamak istemedim bi sebebi vardır diye düşündüm ama tabii en son doktora yazıp sorduğumda o da yanlışlık olduğunu içmemem gerektiğini söyledi.
Bu tip durumlarda yapay zeka forumlardaki tastikli doktor yorumlarına göre cevap verir. Bence dinlemelisin
Sormasi lazımdı, eczacınız varsa arayıp sorabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum
Hım 🥲
Site doktor dolu😅 ama bence içme altarnetifi yok mu
İçmemelisin doktor alerjin olduğunu bilse büyük ihtimal kullanma derdi. Geçmiş olsun 🌸✨💞
Ricalar canım benim 🌷🌸💞
Doktor biliyor muydu alerjin olduğunu içme bence
Aşkım içme sakın
Bildiğim penisilin ampullerde oluyor. Bu penisilin değilde antibiyotik. Bir şey olmaz
Doktor sormadı mi neye alerjin var diye bencede içme alerjin varsa
Emin olmadan içme sakın
Ne için yazdı bunu peki?
Çok geçmiş olsun 🧿
Penisilin alerjisi asla hafife alınacak bir şey değil. Klamoks’un içeriğindeki amoksisilin penisilin grubunda olduğu için daha önce ciddi reaksiyon yaşadıysan doktora tekrar danışmadan kullanmaman gerekiyor. Bazen insanlar ‘alerjim var’ sanıyor ama yan etkiyle alerjiyi de karıştırabiliyor, doktor da bu yüzden yazmış olabilir.
Şimdi şöyle dudak ve yüzde şişmesi özellikle antibiyotik kullanımından sonra geliştiyse biz bunu basit yan etkiden çok alerjik reaksiyon açısından değerlendiririz. Özellikle penisilin grubu ilaçlarda dudak-dil şişmesi önemli kabul edilir. Test yapılmadan yüzde yüz tanı konulmaz ama acilde sana ‘penisilin alerjisi’ denmesinin sebebi de o tabloyu riskli görmelerinden kaynaklıdır. O yüzden aynı gruptan ilaçları doktora tekrar danışmadan kullanmaman daha güvenli olur. İleride imkanın olursa alerji bölümünde test yaptırıp netleştirmen daha iyi olur en azından emin olmuş olursun.
Sana ne ilaç yazılırsa yazılsın mutlaka reçeteyi oku.. 💖
“Doktor yazdıysa kesin doğrudur” deyip geçmemek gerekiyor. Özellikle alerji geçmişin varsa etken maddeyi kontrol etmek hayat kurtarabilir. Küçük bir detay gibi görünen şey bazen ciddi reaksiyonlara sebep olabiliyor. Sağlıkta en önemli şeylerden biri de insanın kendi vücudunu tanıması. 🌸 Çok geçmiş olsun.. 🙏🏻
Sakın içme ben bu ilaç yüzünden alerjik şoka girmiştim kalbim duracaktı yoğun bakımda yattım sakın içme
At onu ben onun yüzünde ölümden döndüm bak bizzat penesilin alerjisi olan biri olarak o ilaç yüzünden benim kalbim duracaktı şoka girdim bilincim kapandı yoğun bakım da yattım bi şey olmaz diyenleri dinleme içme nolur
Doktor bilmeyecekte bizmi bilecegiz anlamadim! Fotograftaki 1000mg antibiyotik genelde diş icin kullanirlir.
Doktor karaktersizin teki
İlac yazmak doktorluksa herkes doktor olabilir
Tedavi etmiyor ilac yaziyor
Kesinlikle içme ilaç alerjisi çok kötü oluyor tecrübe
İçmeyin ve doktorunuza sorun gerçi vermemesi lazımdı çok büyük dikkatsizlik
Doktorunla görüş. Çok ciddi yan etkileri olur.
İçme daha iyi penisilin ağır bir alerji türü, test yaptır
Aşkım sakın kullanma. Ben alerjim olduğunu bilmiyordum, kullandım. Gecesine acillik oldum. Tüm damarlarımı delik deşik ettiler. Serum için. 🥹
Oy geçmiş olsun🥹 benim alerji de yeni peydah oldu doktor yazarken unutmuş
Sağ ol balım. Sana da geçmiş olsun. Allah korusun bu alerji adam öldürür.
Allah korusun💐
Doktor biliyor mu bunu?
Senin de mi alerjin var penisiline 😮
Benim cocukluktan varmis annem oyle soylerdi ondan sonra hep dikkat ettim belki Şu an yoktur bilmiyorum ama hep doktora hatirlatirim😅
Gecmis olsun ne rahatsizligin var ciddi bi durum degildir umarim 🙏🙂
Hadi ya 😆ama dis deyip gecmeyelim tabi...
Kız bu alerji ilacı değil ki antibiyotik
Kesinlikle içmemelisiniz. Geçmiş olsun.
Bunda penicilin yokki rahatça icebilirsinin
Eczane calisaniyim birde yemin mi edeyim
İç tabiki
İçme penisilin grubu iyi araştır nasıl penisilin yok
@benimenderinkuyum herkes içme diyo zaten bu arkadaşın şaka yapası gelmiş
Yani yüksek ihtimal sallıyor normal bi sağlıkçı bunu demez çünkü sdxvfh
Doktor test istemesi Lazım
🤧🤧 penis ilaç olarak mı satılıyor ki derdim de demiyorum yazmamışsa vardır bi bildiği
Doktora selam söyle, diplomasını bir yerine soksun djddj
Dohtorun kafasına çal. demedin mi aalllercim var iğreti oluyom diye
fotoşokla ilacı doktorun gafasına montajla wp den tek görüntülenmelik foto olarak yolla şlasdşliajsdijsadişlkj
Sana hiç bişi olmaz çünküsü gülüşün güzel lşsajdşsa
Heyt be 😂
Hayır tamamen ezbere yazmasından kaynaklı bir durum
Doktor yazmış sonuçta.
İçme tabiki hemde penisilin bu bendede başladı bunu içtiğimde ondan sonra ağzıma ilaç sürmeye korktum aklıma geldi bak 😏
alerjin oldugunu biliyorsa doktor yazmamasi gerek
Alerjin varsa sakın içme başka doktora görün
Doktor yazdıysa bir sorun olmaz herhalde
Kullanma. Seni daha kötü yapabilir
Amoksisilin pelisilin grubudur evet içme ölersin
Doktorun vardır bir bildiği
Bence içme
İyi yapmışsın çok tehlikeli
İçme
:D Geçmiş olsun
Öncelikle içme. İkinci bir doktor görüşü al muhakkak.
Antibiyotik bu
Alerjin varsa doktorla konus
içme kesinlikle.
Alerjin varsa içme
Tabi ki de içme
Içme bence.
Kulanma bence
İçme napcan
kullanma
içme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?