Akıntı, kaşıntım var, doktora gittim muayene yaptı, ona bile dayanamadım. Smear testi ne ya, doktor mu yapıyor, acıyor mu, nasıl bir şey? Varsa bilginiz lütfen paylaşın
1 ay
Akıntı, kaşıntım var, doktora gittim muayene yaptı, ona bile dayanamadım. Smear testi ne ya, doktor mu yapıyor, acıyor mu, nasıl bir şey? Varsa bilginiz lütfen paylaşın
Smear testi (Pap smear), rahim ağzı kanseri ve kanser öncüsü hücre değişikliklerini erken aşamada tespit etmek için kullanılan, 21 yaşından itibaren (veya cinsel aktif dönemde) rutin olarak uygulanan ağrısız bir tarama testidir. Rahim ağzından küçük bir fırçayla alınan hücre örneği mikroskop altında incelenerek, enfeksiyon veya anormal hücresel bozulmalar belirler
Doktor mu yapacak bu testi
Cevap
4Cevap
ağrısız ya, hani covid dönemi ağzımıza çubuk sürdüler ya test için, onun alt taraf olan versiyonu işte.
Aciyor falan dediler
yok ya sürüntü örneği alıyorlar çubukla, kendini kasmazsan acımaz.
smear testinde vajinadan parça alıyoruz test için
Aciyor mü kim yapıyor bu testi doktor mu yapiyor
doğum uzmanları ya da jinekologlar yapıyor parçayı patolojiye gönderirler alıp sonra sonuç çıkar ağırma konusu biraz var ama öyle dayanılmayacak şekilde değil..
Benim kasintim vardı gittin alttan baktılar biseyle sonra simir testi istedi bir ay sonra bende araştırdım biraz nasıl yapılır diye aciyor yazmislar
yazanlara bakma hafif acıma olur sadece anlık her insanda farklı acı olabilir.. kontrol etmeleri güzel testte ne olduğu belli olacak zaten testi mutlaka yaptır ama yaptırmadan önce ön kontrol istersen bende yardım ederim
On kontrol nedir test için mi
evet içindeki bazı şüphelerin giderilmesi için
Yakın zamanda bir birliktelik yaşadın mı veya temiz olmayan bir şey temas etti mi
Bisi yok sürtüyo
Akıntıdan sürüntü alıyolar heralde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?