Sırtımda ve kalçalarımda vardı, onlar uzun süredir var geçeceklerini sanmıyorum ama arka bacağımda çıkmaya başladı kafaya takıyorum. Dizimin arkasında, biraz aşağısında, sizce neden olur? Orada, diz kapağımda ağrıyor, anlamadım.
1 ay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
kilodan olabilir
Geçme ihtimali yok ama önlemek için kaşımaman gerek ve badem yağı sür deriyi ne kadar esnek ve nemli tutarsan yırtılması zor olur
Normalde de kaşımıyordum birden oldu anlamadım fark ettigim an bebek yağı falan kullandım badem yağıda alayım
kilo aldiginda deriyi kasidiktan sonra olur genelde ve maalesef gecmez o iz zamanla mordan beyaza doner güzellik salonlarinda pigmentle yok etmeye çalışıyorlar ama yinede belli oluyor
Dizimin arkasına dokunmayı bırak bakmam bile bugun tesaduf eseri fark ettim
Hızlı kilo aldıysan olur genelde kimse sevmez ama bana çekici geliyor nedense
Başkalarında banada çekici geliyor ama nedense kendimde gözüken yerlerde sevemiyorum
Ne renk kırmızımsı mı beyaz mı
Kırmızımsı
Görmek lazım atsana
Ani kilo alıp verme ve büyümeden kaynaklı olur
Kilo alıp vermekten olur genelde kantaron yağı iyi geliyor demişlerdi
Yine seansı ile 5-6 seansta düzeltebilirsin ya da kremlerle bu kilo alıp vermekten kaynaklı stres kaynaklı vücut yağ durumuyla kaynaklı
Dizimin arkasındaki yeni olmaya basladı kremle falan gecmez mi
Şimdi onun derecesini bilmek gerekir görmek gerekir Ama geçer Düzenli kullanırsan
Sanırım birkaç gündür var
O zaman bunu çözebilirsin
Tamamm teşekkür ederim
Diğer yorumlarda baktım kilo fazla alıp vermemişsin Bunun nedeni başka bir şeydir ilk önce portakal kabuğu ve vazelin karıştırır sür
Yaa bunuda deneyeceğim
Yeni çıkan yer için dene
Tekrardan baktım da vücuttaki vitamin ve minerallerin karışımından kaynaklı olan bir durum bu senin kilomdaki birisi için
Geçmiş olsun, D vitamini eksikliği olabilir
Yaa tamam teşekkür ederim
Rica ederim, Sen bi doktora git yinede 🙏☺️
Kilo alıp verme var mı
Yok
Doktor görsün
Hızlı kilo alımından kanki
Sırtımdaki ergenlikte olmustu kalcamdaki zaten normaldir ama 2 yıldır kilom sabit alsam bile 1 2 kilo almısımdır bu kadar sey olmasını beklemşyodum
1 2 kilodan fazladır muhtamelen aldığın kilonda çatlak olan yerlere daha fazla vuruyor demek ki genetik olarak
Kontrol edeyim ben bi
Vitamin ve protein desteği al
Son zamanlarda proteinli seyler tükettikten sonra olmaya basladı😭
Balımm o zaman dermatolog git
Yarın randevu alayım o zaman
Bir şey daha yazacağım ama buradan değil
Anlık kilo alımı ve kaybı yaşadınız mı
Geçmez asırı kilo almaktan olur
Sorun büyük
Neden
Çatlaklar var diyosun
Olamaz mı
Olmasa daha iyi
Kilodan
Ama zayıfım
Boy kilo kaç
167 52 falandı en son kilo aldıysam en fazla 55 olmusumdur ama 2 yıldır kilom sabit
Fazla da değilsin hatta zayifsin bile
Evet bende bu yuzden anlam veremedim ve ailede tek bende var ablamlarda alıyor onlarda olmuyor
Görme şansım var mıdır merak ettim saçma duruyor çünkü bir yandands
Sabah fotoğrafını çekersem atayım
Kilo mu verdin
Hayır