Güncellemeler
29 gü
Arkadaşlar cevaplarken yapay zeka kullanmiyorum.
Hangileri doğru, hangileri yanlış?
Ne kadar doğru bilgilere sahibiz?
Bekliyor olacağım...
Hepinizin yorumlarına bilimsel dönüşler yapacağım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ne gibi yanlışlar genelde doğrular sorulur
Çoğu kişinin doğru bildiği yanlışlar var
Sen kimsin peki? Doktor musun hemşire mi?
Bilgim doğrultusunda cevap verecegim
Seni doktor olarak düşünerek soruyorum. Hocam ben epilepsi hastasıyım ve nöroloji doktorunun yazdığı reçeteyi düzenli kullanıyorum. Bir gün tamamiyle bu hastalıktan kurtuldum diyebilecek miyim? Şu anda mesleğe geçme aşamasındayım. Ve Türkiye'de geçilebilecek en tehlikeli 2 mesleğe de başvurdum 1 tanesine de KPSS ye gireceğim. 3'ü de anormal tehlikeli meslekler
şu an beni deniyor da olabilirsin. 😂
Diyebilir misin? Bunu tedavi sürecin belirler. Tamamen iyileşti demek çok zor. Nöbetlerin olmazsa bile ilaç kullanımına devam edebilirsin.
Bazı meslek grupları da epilepsi hastaları için çok tehlikeli. Mesela şoför, makinebasinda olabilcegin meslek grupları, yüksek bölgelerde calisabilecegin meslek grupları, ayrıca bazı meslek gruplarında bulunduğu ortamdan dolayi nobetlerini tetikleyebilir.
Ne tür nöbetler geçiriyorsun?
Ne sıklıkta?
Hangi ilaçları kullanıyorsun?
Kaç yıldır epilepsi teşhisi kondu sana
Özelden konuşabilir miyiz?
Konu?
Epilepsinin dışına çıkmayacak yemin ederim sana yürümek yazmak amaçl8 değil
Müsait bir zamanda yazarım.
Tamamdır 🙏
Soruyu sorabilirsin ordan.
Doktormusun
Neden doktor musun diye soruyorsunuz?
Vercegim cevaba bakin
Bir kadın 60 yaşına kadar epilepsi geçirmemiş bu yaştan sonra epilepsi geçirmiş neden olabilir
Galiba beni denemeye geldiniz?😂
En basit ihtimali söylüyorum.
Bu kadın beyin kanaması geçirdiği?
ya da beyindeki bazı hücrelerin zarar görmesine sebep olacak bir rahatsizlik geçirdiği?
Peki bu kalıcımi olur ya da belli süre sonra gecermi
Eğer söylediğim sebepten ise kalıcı olur.
Peki :)
Evet söyle bakalım, ne kadar olası bir cevap verdim.
Olası değil cevabın doğru
Peki neden sol tarafa gelir
Evet, genelde sol taraf oluyor
Aslında dünya genelinde sağ ve sol taraf neredeyse eşit. Ama şöyleki sol taraf daha hassas
Ok teşekkur ederim
Epielepsin varsa gel
Duymadım